Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Μετακίνηση στην Κύπρο

Παιδιά, κάτι που πρέπει να ξέρετε:

Στην Κύπρο τα λεωφορεία μόλις άρχισαν να διαδίδονται, τα ταξί είναι πανάκριβα για μεγάλες διαδρομές, όλοι οδηγούν τα δικά τους οχήματα, και μετρό δεν υπάρχει - και ούτε θα υπάρξει ποτέ.

Άρα, πώς μετακινούμαι;

Από το αεροδρόμιο προς πόλεις: 

















Από πόλη σε πόλη:

1. Με Travel Express: ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ + ΩΡΑΡΙΑ 



Τηλέφωνα:

Καθολική Πρόσβαση            77777117

Λευκωσία           22 730888
Λάρνακα            24 661010
Λεμεσός            25 877666
Πάφος               26 923800
Πόλις                26 321101
Παραλίμνι          23 826061

2. Με τα νέα - πράσινα λεωφορεία (φθηνότερα κατά πολύ, αλλά έχουν συγκεκριμένα σημεία στάσεων & δρομολόγια): Intercity-buses

Μέσα στην Πόλη

Εδώ έχουμε περισσότερες επιλογές. Ισχύει και το travel express, αλλά δε συμφέρει πια, γιατί είναι τα ίδια λεφτά με το ταξί περίπου, και το ταξί θα έρθει να σε πάρει όποτε θέλεις.

Οι βασικές επιλογές λοιπόν είναι λεωφορείο, ή ταξί.

Ταξί: Τα κόμιστρα είναι αρκετά. Υπολογίστε για απόσταση 5 λεπτών περίπου 7-10 ευρώ. Τα καλά είναι ότι τηλεφωνείς και έρχεται όπου είσαι.

Τηλέφωνα Ταξί:        22 318 318   (Λευκωσία)
                             22 780 444
                             22 666 000 

                             25 347 777    (Λεμεσός)
                             25 359 622
                             25 312 777

                             24 655 555  (Λάρνακα)
                             24 652 531
                             24 656 195






                             Λεμεσός:  http://www.limassolbuses.com/






ΠΩΣ ΝΑ ΦΕΡΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΟΧΗΜΑ

Η Κύπρος είναι στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτό αυτομάτως σημαίνει ότι μπορείτε να κινείστε μέσα στην Κύπρο με το δικό σας όχημα μέχρι 6 μήνες χωρίς να αλλάξετε πινακίδες.


Πως γίνεται αυτό:

1. Ο μόνος τρόπος να μεταφέρεις το όχημά σου από την Ελλάδα είναι μέσω Λαυρίου, και μέσω της εταιρίας "Salamis".

2. Μόλις κανονίσεις τα διαδικαστικά (με ένα τηλέφωνο στο +357 25899999 για Κύπρο ή στο  +30 2104529555 για Ελλάδα) πας το όχημά σου στο Λαύριο και το βάζεις στο πλοίο που θα το μεταφέρει στην Κύπρο. Προσοχή: Δεν μπορείς να μεταφέρεις παρά μόνο cargo μέσω πλοίου (ζώα, άνθρωποι κλπ απαγορεύονται).

3. Δύο ημέρες μετά θα παραλάβεις το όχημά σου από Λεμεσό, αφού πρώτα πάρεις τα απαραίτητα έγγραφα από το τοπικό γραφείο της ναυτιλιακής, και αφού περάσεις από το Τελωνείο για να το εκτελωνίσεις. Υπολόγισε όλα τα έξοδα μαζί ότι θα είναι γύρω στα 500 - 600 Ευρώ (μεταφορά, εκτελωνισμός, λιμένας).



Τι γίνεται με τις πινακίδες;

Ως ευρωπαϊκό όχημα, μπορεί να κυκλοφορεί στην Κύπρο για 6 μήνες με ελληνικές πινακίδες. Αυτό γίνεται με την προμήθεια ειδικού εντύπου από το τελωνείο, το οποίο ισχύει για 3 μήνες, και ανανεώνεται για άλλους 3 μετά την πάροδο των πρώτων μηνών στο τοπικό τελωνείο της περιοχής που διαμένετε.


Για να είσαστε καλυμμένοι, χρειάζεστε ελληνική ασφάλεια για τους 6 μήνες αυτούς (δεν πρόκειται να σας ασφαλίσουν με ελληνικές πινακίδες οι Κυπριακές Ασφαλιστικές), και Πράσινη Κάρτα για το διάστημα που θα χρησιμοποιείτε τις ελληνικές πινακίδες.


Μετά το πέρας των 6 μηνών, έχετε επιλογή να το βγάλετε από την Κύπρο (με τον ίδιο τρόπο) ή να αλλάξετε πινακίδες σε Κυπριακές. 


Προσοχή στο ότι μπορείτε να γλιτώσετε τους φόρους εάν ζητήσετε το όχημα να εισαχθεί με "απαλλαγή" λόγω μεταφοράς της μόνιμης διεύθυνσής σας στην Κύπρο.


Περισσότερες πληροφορίες για τα παραπάνω μπορείτε να βρείτε εδώ.



ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ 


Στην Κύπρο τα Τέλη Κυκλοφορίας ονομάζονται "Άδεια Κυκλοφορίας" και μπορείτε να τα αγοράσετε για 6 μήνες ή 1 χρόνο.

Εδώ μπορείτε να βρείτε το σχετικό πίνακα με τις τιμές ανά cc οχήματος.

Οπότε για ένα όχημα 2.200 κυβικά, τα τέλη σύμφωνα με τον παραπάνω πίνακα είναι από €297 έως €326 το χρόνο.

ΜΟΤ


Το ΜΟΤ στην Κύπρο είναι το αντίστοιχο του δικού μας ΚΤΕΟ. Όλα τα οχήματα πρέπει να περνούν ΜΟΤ κάθε 2 περίπου χρόνια. ΜΟΤ μπορείτε να περάσετε σε οποιοδήποτε ιδιωτικό ΜΟΤ της περιοχής σας, και είναι εύκολο, γρήγορο και φθηνό. 
Ο Τρόπος που θα περάσετε ΜΟΤ είναι ο εξής: 
α) Πηγαίνετε με το όχημά σας εκεί, σε όποια κατάσταση και να είναι. 
β) Γίνεται ο έλεγχος (φρένα, φώτα, λάστιχα, καυσαέρια) και μετά σας βγάζουν μιά βεβαίωση με το τι χρειάζεται για να περάσει ΜΟΤ επιτυχώς. Σε περίπτωση που περνάει ήδη, πληρώνετε €36 περίπου και τελειώσατε. Στην αντίθετη περίπτωση, πληρώνετε αυτό το ποσό (€36 περίπου) και πάλι.
γ) Αφού δεν καταφέρατε να περάσετε επιτυχώς από το ΜΟΤ, πάτε και φτιάχνετε ότι σας έβγαλαν στον έλεγχο.
δ) Επιστρέφετε στο ΜΟΤ, ελέγχουν ότι όντως έχετε φτιάξει αυτά που χρειαζόντουσαν, και σας δίνουν βεβαίωση. Τελειώσατε!

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε εδώ.


ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

Η κάθε ασφάλεια έχει και τα δικά της, αλλά σε γενικές γραμμές θα δείτε τα εξής:

1. Τα οχήματα ασφαλίζονται σε σχέση με τον κυβισμό τους και την ηλικία τους.
2. Η ασφάλεια στην Κύπρο δεν έχει Bonus Malus. Σου δίνουν τη "φθηνότερη" κλίμακα, και κάθε φορά που τρακάρεις και τους χρησιμοποιείς, ανεβαίνεις κλίμακα. Είναι δηλαδή σαν να έχεις το χαμηλότερο bonus malus, αλλά κάθε φορά που θα κάνεις χρήση της ασφάλειας, θα σου αυξήσουν (αρκετά έως πολύ) το ασφάλιστρο.
3. Οι ασφάλειες ισχύουν για ένα οδηγό. ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ όταν ασφαλίσετε το όχημά σας να βάλετε (με επασφάλιστρο) δικαίωμα να το οδηγεί ο οποιοσδήποτε άλλος οδηγός (κάτι που στην Ελλάδα είναι de facto).

Ενδεικτικά αναφέρω μερικές εταιρείες στην Κύπρο:

α) Kosmos Insurance. Εκεί είμαι εγώ ασφαλισμένος. Για αυτοκίνητο 1400cc πληρώνω 240 Ευρώ το χρόνο (για να οδηγείται το όχημα από οποιονδήποτε οδηγό).
β) Gan Direct. Διαφημίζουν ότι είναι οι φθηνότεροι και ίσως είναι, έχω ακούσει (και δεν είμαι σίγουρος αν είναι αλήθεια) ότι υπάρχει λίγο θέμα προς την εξυπηρέτηση πελατών όταν συμβεί το μοιραίο.

Για περισσότερες εταιρείες, δείτε αυτόν τον πίνακα:

http://www.cyprusinsurance.com/listings/name/gan-direct-insurance-ltd

49 σχόλια:

  1. http://www.intercity-buses.com/

    ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ TRAVEL EXPRESS ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ EXPRESS ΕΙΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε Ευχαριστώ πολύ φίλε μου, το βάζω μέσα στο post.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θελω να ρωτησω απο αεροδρομιο λαρνακας για λεμεσσο τελικα τι συμφερειtracel express η θα βρω ταξι οταν κατεβω ευκολα οταν κατεβω?τι συνιστας εσυ φιλε μου?να σαι παντα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μόλις βγεις από το αεροδρόμιο, έχει ακριβώς απέξω "Shuttle Bus" γιά Λεμεσό ή Λευκωσία. Νομίζω είναι γύρω στα 7 με 10 ευρώ για να σε πάει. Είναι σίγουρα το φθηνότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ειμαι λιγο καιρο στην κύπρο- λευκωσία και το μεγαλύτερο μου πρόβλημα είναι οι μετακινήσεις. Το να φέρει κανείς το αυτοκίνητό του εδώ από την Ελλάδα, δε νομίζω ότι είναι και πολύ καλή ιδέα καθώς οδηγούν ανάποδα (αριστερή λωρίδα, δεξιοτίμονα). Προσπαθώ να βγάλω άκρη με τα λεωφορεία... Υπομονή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω: Το να φέρεις το αυτοκίνητό σου στην Κύπρο είναι καλό εφόσον:
    α. Είναι αυτοκίνητο που θα σου βγάλει αρκετά χρόνια ζωής και δεν είναι αρχαίο
    β. Προτιμάς να συνεχίσεις να οδηγείς όπως ήξερες και όχι να μάθεις νέα κόλπα (όπισθεν, δεξί χέρι τιμόνι - αριστερό ταχύτητες)

    Πολλοί γνωστοί οδηγούν αριστεροτίμονο, και εάν εξαιρέσεις μια μικρή δυσκολία στην ορατότητα σε περιπτώσεις διασταυρώσεων, το βρίσκουν ΑΠΕΙΡΩΣ καλύτερο από τις εναλλακτικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. υπάρχουν όμως και τα αυτόματα, που είναι πολύ διαδεδομένα απ'οτι ξέρω στην κύπρο και γλιτώνεις τουλάχιστον τα νέα κόλπα!
    απο την εμπειρία σου, με τα λεωφορεία υπαρχει περίπτωση να βολευτεί κανείς? τουλάχιστον στην αρχή!
    αργότερα σκέφτομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο δεξιοτίμονο... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Από την εμπειρία μου λοιπόν (διορθώστε με όσοι ξέρουν καλύτερα):

    1. Τα λεωφορεία είναι ΟΚ απλώς, (πέρσι ήταν χειρότερα), γιατί έχει ακόμη λίγα δρομολόγια (φέτος ξεκίνησαν να τα χρησιμοποιούν ευρέως) και μερικές φορές μπορεί και να περιμένεις 1 ώρα στη στάση.
    2. Τα πόδια είναι καλύτερο μέσον, γιατί τουλάχιστον ξέρεις ότι σε 1 ώρα αντί να περιμένεις μπορείς να πηγαίνεις προς τη δουλειά και "ΆΜΑ ΣΟΥ ΚΑΤΣΕΙ?"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ'ευχαριστώ πολύ! Με την ευκαιρία, συγχαρητήρια για το blog σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγω εχω κατεβασει το δικο μου μου φαινεται πιο βολικο να σας πω την αληθεια αλλα υπαρχει προβλημε με την ασφαλεια. δυσκολα σε ασφαλιζουν,και αν το κανουν σου ζητανε κατι ποσα λες και οδηγας αεροπλανο...ελπιζω να βρω μια λυση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρειαζομαι την αμεση βοηθεια σας! Σε μία εβδομαδα πρεπει να ειμαι στην Κύπρο. Σκεφτομαι να μεταφερω το αυτοκινητο μου εκει, αλλα με προβληματιζει αν ειναι ευκολη και ασφαλης η οδηγηση με αριστεροτιμονο αυτοκινητο. Τι προβληματα μπορει να προκυψουν; Οι ασφαλιστικες ετειρειες εκει τα ασφαλιζουν; Γνωρίζετε κάποια εταιρεία μεταφορας; Τι χαρτια χρειαζονται για την μεταφορα; Οποιαδηποτε πληροφορια θα μπορουσε να με βοηθησει. Ευχαριστω πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φίλε Ανώνυμε, θα ήταν πιο εύκολο για μένα να σου εξηγήσω αν έβαζες και το email σου εδώ για να σου απαντήσω με τα απαραίτητα στοιχεία.

    Θα προσπαθήσω όμως και εδώ:

    1. Η οδήγηση είναι μια χαρά - δε θα έχεις πρόβλημα. Πρέπει όμως να πας σε ηλεκτρολόγο να σου αντιστρέψει τους προβολείς, γιατί είναι ρυθμισμένοι για αριστεροτίμονα οχήματα. Έτσι θα τυφλώνεις τον απέναντί σου στην Κύπρο.
    2. Δεν ξέρω για τις ασφαλιστικές, ένας φίλος λίγα σχόλια πιο πάνω είπε ότι τα ασφαλίζουν πανάκριβα επειδή είναι λέει αριστεροτίμονα. Μια δοκιμή θα σε πείσει. Ψάξε στο Google για "Ασφάλεια Οχήματος - Κύπρος" και πάρε κάνα τηλέφωνο και ρώτα.
    3. Τα χαρτιά που χρειάζεσαι είναι μόνο η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος, και η ασφάλεια που έχεις ήδη γιατί για τους επόμενους 6 μήνες (που δε χρειάζεται να αλλάξεις πινακίδες σε Κυπριακές) θα σε καλύπτει η Ελληνική ασφάλεια (ελληνικές πινακίδες - ελληνική ασφάλεια). Απλώς ζήτα από την ασφαλιστική σου να σου βγάλει και πράσινη κάρτα για το αυτοκίνητο.
    4. Εταιρεία εμταφοράς: Από όσο ξέρω, είναι μόνο μία (Διορθώστε με όσοι ξέρετε κάτι άλλο) και είναι η Salamis. Νομίζω θα σου πάει περίπου 550 Ευρώ η μεταφορά του οχήματός σου, μαζί με εκτελωνισμό κλπ.

    GREECE - PIRAEUS
    Salamis Shipping S.A.
    5-7 Filellinon Str.
    Piraeus 18536
    info@salamis-hellas.gr
    tel.: +30 2104529555
    fax: + 30 2104284975

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έχω εδώ και ένα μήνα μετακομίσει στην Κύπρο και σκέφτομαι να μείνω για τουλάχιστον ένα χρόνο. Έχω βρει και δουλειά και τα πάντα το μόνο πρόβλημα είναι η μεταφορές. Σκέφτομαι να φέρω το αμάξι μου από την Αθήνα το οποίο είναι 2 ετών(μια alfa romeo), ουσιαστικά καινούριο αμάξι και από την άλλη λέω, και δε το παρατάω στην Αθήνα και να πάρω ένα micra παλιό με 1000 ευρώ να κάνω τη δουλειά μου στη Κύπρο; Τι πιστεύετε ότι με συμφέρει πιο πολύ;
    Τα φανάρια έμαθα ότι δε ρυθμίζονται άλλα πρέπει να αλλαχθούν, ξέρετε αν ισχύει;
    Ξέρετε πόσο ισχύει η αλλαγή στις πινακίδες;
    ευχαριστώ προκαταβολικά.

    alexis_panta_1924@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλημερα,ενδιαφερομαι και εγω να ''κατεβασω'' το μηχανακι μου 300cc ,αλλα αυτο με τον εκτελωνισμο δεν το καταλαβαινω.σε οποια χωρα ευρωπαικης ενωσης και αν εχω παει εχω την πρασινη καρτα μου και απλως μπαινω στην χωρα.τι εννοειτε?
    υ.γ.ξερει να μου πει κανεις περιπου ποσο ειναι τα μεταφορικα?
    ευχαριστω και ''ξεβρακωτε'',μπραβο ,πολυ καλη δουλεια'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα μεταφορικά είναι περίπου (μαζί με εκτελωνισμό) 370 ευρώ. Θα το φέρεις με το ΣΑΛΑΜΙΣ - έχω τα στοιχεία του 2 σχόλια παραπάνω.

    Στα 300 κυβικά δεν έχεις θέμα, μπορείς να το κινείς για 6 μήνες (τουλάχιστον) χωρίς να αλλάξεις πινακίδες.

    Τσέκαρε ότι θα έχεις 6 μήνες ακόμη ασφάλεια ελληνική, και πάρε και πράσινη κάρτα (είναι τσάμπα ή 10 ευρώ παραπάνω) από την ασφαλιστική σου.

    ΕΤΟΙΜΟΣ!

    Ο επόμενος παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ευχαριστω !!!
    θα χαρω να τα πουμε απο κοντα.εστω για εναν καφε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. α και κατι αλλο ....αν ξερεις φυσικα .
    μετα το εξαμηνο που θα πρεπει να αλλαξω πινακιδες τι γινεται?
    ευχαριστω ξανα και συγνωμη για το ζαλισμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μετά το εξάμηνο πας για "Απαλλαγή" πληρωμής φόρου εισαγωγής, λόγω αλλαγής της διεύθυνσης μόνιμης κατοικίας σου από άλλο κράτος της Ευρώπης στην Κύπρο. Θα αποδείξεις ότι έμενες στην Ελλάδα πριν έρθεις, ότι είχες ακόμη τη μηχανή πριν έρθεις, και μετά από λίγο καιρό θα σου αλλάξουν τις πινακίδες πληρώνοντας ελάχιστα (κάνα 200αρι - 300 ευρώ νομίζω - δεν το έχω κάνει ακόμη). Θα τα πούμε από κοντά, όταν έρθεις. Στείλε απλώς email και θα κανονίσουμε καφέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Από τα παραπάνω πήρα τις πληροφορίες που ήθελα όσο αναφορά με την μεταφορά του αυτοκινήτου στην κύπρο.εργάζομαι και εγώ στην κύπρο και αγόρασα πρίν 8 μήνες ένα αυτοκίνητο με γραμμάτια από ελλάδα.μπορείτε να μου πείτε αν μπορώ να το φέρω και να αλλάξω πινακίδες μετά το εξάμηνο η μήπως επειδή είναι με γραμμάτια και έχω παρακράτηση κυριότητας δεν μου επιτρέψουν να του τις αλλάξω σε κυπριακές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εάν γραφτώ σε κάποιο κολέγιο ή σε κάποιο πανεπιστήμιο θα έχω λογικά μεγαλύτερο διάστημα και δεν θα με υποχρεώσουν να αλλάξω πινακίδες στο ελληνικό μου αυτοκίνητο έτσι δεν είναι?Ξέρει κανείς αν ισχύει κάτι τέτοιο διότι έχω συνομιλίσει με το τελωνείο και μου απαντούν πρώτα να φέρω το αυτοκίνητο και τότε νατους δείξω τα δικαιολογιτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Προσπαθω να φερω το αυτοκινητο μου από Ελλαδα αλλά δεν εχω βρει καποια ασφαλιστικη στην Κύπρο που να δεχεται να το ασφαλίσει, επειδη ειναι αριστεροτιμονο...ακομα και η ασφαλιστικη που ειμαι ηδη πελατης της λεει οτι δεν ασφαλιζει αριστεροτιμονα...Γνωριζετε καποια ασφαλιστικη εταιρεια που να ασφαλιζει αριστεροτιμονα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλε επιδει το ιδιο θεμα εχω και εγω, υπαρχει μια ασφαλιστικι που λεγετε υδρογειος,[ σιγουρα υπαρχουν & αλλες] λοιπον μοθ ειπαν για ενα vw golf TSI μοντελο του 2007 που εχω εδω,στην κυπρο θα πληροσω 550 ευρο τον χρονο!!!

      Διαγραφή
    2. 550;;;σαν να ειναι παρα πολλα!η ασφαλεια που λες ειναι η απλη (εναντι τριτων)ή καλυπτει και αλλα πραγματα (κλοπη, φωτια κτλ);
      για ενα δεξιοτιμονο στην κυπρο η απλη κοστιζει 150-220 το χρονο...
      Σ ευχαριστω πολυ παντως...

      Διαγραφή
    3. φιλε ανωνυμε....δεν το εψαξα σε βαθος το θεμα..θα το δω το θεμα οταν παω κυπρο,ετσι κι αλλιος θα εχω ασφαλεια απο ελλαδα για 6 μηνες!!!

      Διαγραφή
    4. Παιδιά ξεκινήσα και έπαιρνα τηλέφωνα τις ασφαλιστικές εταιρίες στο site http://www.mif.org.cy/rocysite/members.php και βρήκα 3 που ασφαλίζουν. Παγκύπρια, olympic και Λαική. Μετά σταμάτησα να παίρνω. Απλά το ασφαλίζουν αρκετά ακριβότερα. Φτάνει επίπεδα Ελλάδας..

      Διαγραφή
    5. έχεις βρει τις πιο ακριβές ασφαλιστικές για αυτό. δοκίμασες antlantic & gan direct?

      Διαγραφή
    6. H gan direct δεν ασφαλιζει αριστεροτιμονα. Εχω ηδη εκει το δεξιοτιμονο ένα χρόνο, κι οταν τους ειπα αν μπορουν να μου ασφαλισουν και το αριστεροτιμονο μου ειπαν οτι δεν τα ασφαλίζουν...

      Διαγραφή
  22. Παιδιά καλησπέρα και από εμένα. Γιώργος ονομάζομαι και ετοιμάζομαι και εγώ για Κύπρο. Εγώ κάτι που ήθελα να ρωτήσω είναι σε περίπτωση που πάρω στη Κύπρο το αυτοκίνητο από Ελλάδα και το γυρίσω σε Κυπριακές πινακίδες, στο μέλλον μπορώ πάλι να το φέρω Ελλάδα με αντίστοιχο τρόπο έτσι; Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα;

    Thanks

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Θέλω να ρωτήσω, μοτοποδήλατο (κοινως 50αρι) μηχανάκι με ελληνικες πινακίδες κυκλοφορεί στην Κύπρο ? Γιατι θα κατέβω Κύπρο και θέλω να ξέρω αν μπορω να το κατεβάσω. Ευχαριστώ

    Ακης (akispoulos@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημερα θα ηθελα να ρωτησω κι εγω κατι . Στο αεροδρομιο της Παφου
    που θα φτασω πως θα παω Λαρνακα με το πιο φθηνο μεταφορικο μεσο ΄?
    Μηχανακι μπορω να νοικιασω κι αν ξερεται ποσο στοιχιζει τν ημερα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θα πάς με λεωφορείο από Πάφο - Λεμεσό και μετά Λεμεσό - Λάρνακα.

    Πάφος - Λεμεσός
    http://www.intercity-buses.com/index.php?link=routedetails.php&serial=7

    Λεμεσός - Λάρνακα
    http://www.intercity-buses.com/index.php?link=routedetails.php&serial=5

    Μηχανάκι δε νομίζω ότι θα βρεις να νοικιάσεις. Μόνο αυτοκίνητα έχω υπόψιν μου. Μηχανάκια νοικιάζουν μόνο 4τροχα (αρκούδες/γουρούνες) και αυτά μόνο για τουριστικές περιοχές μόνο μέσα (πχ Αγία Νάπα, Πρωταράς κλπ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ , ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΤΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΕΧΕΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι να σου πω τώρα; Ότι διάβασες την απάντηση μεν, αλλά δεν αξιώθηκες να πατήσεις τα links και να δεις τις ώρες και ποσά του κάθε δρομολογίου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αγαπητε ξεβρακωτε πρωτα απο ολα μπραβο για το site σου μας εχει βοηθησει παρα πολυ, ηθελα να σε ρωτησω ειμαι Κυπρο 1 χρονο περιπου , εχω φερει το αμαξι μου απο Ελλαδα, εχει περασει ολο το χρονικο περιθωριο παραμονης και τωρα μου ζητανε να το αλλαξω σε κυπριακο.Πρεπει ν αλλαξω φαναρια και χαρτουρα και πολλα λεφτα περιπου 1500.ξερεις αν υπαρχει η πιθανοτητα να το περασω στα κατεχομενα και αν μπορω να το εκτελωνισω ξανα, και να ισχυει για αλλο ενα 6μηνο μεχρι να δω αν θα μεινω Κυπρο. Θα με βοηθουσες πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. agapite anonime, eimai apo kipro gia na miliso eilikrina. an to peraseis apo ta katehomena opos les pou den einai sosto kai alloste de tha se afisoun na to eggrapseis proton giati tha to eheis ferei apo limani pou den anagnorizete ara xehase to.

      Διαγραφή
  29. gia diadromes aerodromiou: http://www.pameaerodromio.eu/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. giasas se olous exo ana papi 50kivika kai thelo na to fero stin kupro exo asfalia kai prasini karta ti allo mporei na xriasto???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Gia aerodromio, na prosthesw oti mporeis na pas ke me travel express, kai eida arnitika comments gia tin eteria, egw spoudazw lefkosia ke to pernw sxedon panta, eine protimotero apo to shuttle tou kapnou, pigenei lefkosia larnaka se 45 lepta~ ke kanei 13~ evrw. o kapnos kanei men 7-9 evrw alla gia na pas ws ti stasi tou thes alla tosa se taksi, enw to travel pernaei mprosta apto spiti sou, episis to travel exei panw apo ta diplasia dromologia apton kapno, aplws prepei na kaleseis aptin proigoumeni gia kratisi, ke na tus pareis ke tin idia mera mi to ksexasoune.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. κατεβαινω κυπρο και εχω ενα 250...εχω πρασινη καρτα ειναι ασφαλισμενο για ενα χρονο απο τωρα δλδ εως του χρονου ηδη...να το κανω?ποσο θα μου κοστισει πιστευεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. den katalava akrivos ti eheis kai eine asfalismeno, alla rota an ishiei i asfalia kipro, allios aparaitita prepei na eheis edo asfaleia

      Διαγραφή
    2. ena scooter 250 kuvika...isxuei i asfaleia rotisa giati i kupros anikei stin europaiki enosi...opote eimai kalumenos gia oso tha eimai ekei...to pws tha to ferw kai poso tha mou kostisei dn exw kataferei na diapistwsw akoma kai se 9 meres katevainw...dwse mou TA FWTA SOU VARVARA!

      Διαγραφή
  33. Σε πειράζει να σου τα δώσω εγώ; Εγώ όταν ήρθα πλήρωσα 370 Ευρώ για 650cc μηχανή - αλλά είναι το ίδιο για όλες. Υπολόγισε γύρω στα 400 ευρώ, γιατί έχουν περάσει 2 χρόνια. Με την εταιρεία Salamis (2104529555 και τους ρωτάς κάθε πότε φεύγει πλοίο για Κύπρο και πόσο θα σου πάει συνολικά). Απλώς κανόνισε να βγάλεις και πράσινη κάρτα για την ασφάλειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Φίλε ξεβράκωτε παρακολουθώ το site σου αρκετό καιρό τώρα...με απόσπαση από την εταιρία μου κατεβαίνω Κύπρο σε λίγες μέρες για μεγάλο διάστημα...ταξίδεψα Κύπρο,ήρθα σε επαφή με μεσιτικά γραφεία για να βρω σπίτι όπως και βρήκα....επέστρεψα και τώρα κατεβάζω το όχημα μου από το λάυριο ενώ θα πάω τελικώς Κύπρο αεροπορικώς...ήθελα απλώς να τονίσω ότι πράγματα που αντιμετώπισα , ψάχνοντας κυρίως με εταιρίες , μεσιτικά γραφεία και δημόσιους οργανισμούς , υπήρχαν ήδη στο blog σου...ίσως είναι από τα πιο στοχευμένα ενημερωμένα blog που έχω διαβάσει...Τα συγχαρητήρια μου φίλε μου...ελπίζω να σε γνωρίσω και από κοντά να μου μεταφέρεις και κάτι που δεν είναι εύκολο να γραφτεί σε ένα blog...Την νοοτροπία!!!
    Αναστάσιος Silvestro
    Anastasios.Silvestro@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. i nootropia agapite file mporei na ekfrastei me diaforous tropous...mallon o xevrakwtos tha mporei na sou apantisei kalitera mia kai ego eime Kypria...ena pragma na xereis edw kinountai ola poli arga:) varvara

      Διαγραφή

Το σχόλιο που θα αφήσετε παρακαλώ να έχει σχέση με τη φύση και σκοπό του blog και να μην έχει σκοπό απλώς να σπείρει διχόνοια και λοιπά ζιζάνια. Σε αυτήν την περίπτωση -απλώς θα διαγράφεται!