Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Μπρός Γκρεμός & πίσω ρέμα...


Τις τελευταίες εβδομάδες βρίσκομαι σε μιά εσωτερική πάλη με τον εαυτό μου για το αν πρέπει τελικά ή όχι, να γράψω αυτό το post. Τελικά αποφασίσαμε (εγώ και ο εαυτός μου) ότι είναι καλύτερο να πληγώσω μερικούς παρά να τους αφήσω να πληγωθούν μόνοι τους.

Θέλω απλά ρε παιδιά να βοηθήσω να τα καταφέρετε στην Κύπρο. 
Αλλά αυτό σημαίνει ταυτόχρονα ότι θα πρέπει να είμαι και ο πρώτος (αν όχι και ο τελευταίος) που θα σας πω μερικά πράγματα που πρέπει να κάνετε και μερικά που δεν πρέπει να κάνετε αν θέλετε να έχετε ελπίδες να καταφέρετε κάτι από θέμα εργασίας στην Κύπρο.

Σε κάθε email που απαντώ σας λέω ότι πρέπει ΠΡΩΤΑ να βρείτε δουλειά (ή interview για δουλειά) και μετά να έρθετε στην Κύπρο. Αυτή τη στιγμή τα πράγματα είναι πολύ προβληματικά και εδώ από άποψης Ρευστότητος, κάτι που σημαίνει ότι όλες οι επιχειρήσεις - ακόμη και αυτές που πάνε καλά οικονομικά, σκέφτονται πολύ περισσότερο το θέμα της πρόσληψης, και το θέμα μισθού.
Είναι μεν δίκοπο μαχαίρι το «κάτσε σπίτι σου και ψάχνε δουλειά στην Κύπρο στέλνοντας βιογραφικά με ελληνικά στοιχεία» μιας και πλέον οι περισσότερες αν όχι όλες οι εταιρείες όταν βλέπουν ελληνική διεύθυνση απλώς προωθούν το βιογραφικό σας στον κάλαθο των αχρήστων. 

Αυτό γιατί η προσφορά σε εργατικό προσωπικό στην Κύπρο υπερκαλύπτει τις ανάγκες των επιχειρήσεων, οπότε καλύτερα να πάρουν κάποιον που είναι ήδη στην Κύπρο, παρά κάποιον από το εξωτερικό που θα πρέπει να φύγει από τη χώρα του για να κάνει ένα Interview μαζί τους, εκτός πιά και αν μιλάμε για μεγάλη θέση (γενικός διευθυντής, operations manager κλπ) που σε κάποιες τέτοιες περιπτώσεις και εάν είσαστε κομμένος / η και ραμμένος /  η για τη θέση, με πολλά χρόνια εμπειρίας σε αυτόν ακριβώς τον τομέα, μπορεί και να σας πάρουν τηλέφωνο για ραντεβού.

Από την άλλη διατρέχετε πολύ σοβαρό κίνδυνο να κατεβείτε με όλη την όρεξη και θέληση να βρείτε δουλειά στην Κύπρο και να χάσετε χρόνο (που δεν είναι και τόσο σημαντικός) και χρήμα (που είναι) και να μην καταφέρετε κάτι στο θέμα «εργασία» γιατί θα δείτε ότι παίρνει πολύ καιρό να σας απαντήσουν οι εταιρείες (εάν σας απαντήσουν κάν) και είναι απλώς θέμα τύχης το να βρεις δουλειά σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που τα οικονομικά σας αποθέματα μπορούν να σας προσφέρουν.

Τι προτείνω για μερική έστω επίλυση του προβλήματος:
Α) Καθήστε στο σπιτάκι σας στην Ελλάδα, και χρησιμοποιείστε όλα αυτά τα sites που γράφουν για εργασία, όπως και το δικό μου, με ότι πληροφορίες έχετε, και στείλτε τουλάχιστον 100 βιογραφικά ο καθένας. Βάσει στατιστικής θα πάρετε τουλάχιστον 5 απαντήσεις στα 100.

Β) Μπείτε στα google maps και βρείτε μια διεύθυνση στη Λευκωσία ή Λεμεσό ή όπου σας ενδιαφέρει να εργασθείτε (καλύτερα τις 2 παραπάνω πόλεις πάντως) και βάλτε την ώς διεύθυνση στο βιογραφικό σας. Αυτό θα σας δώσει την ευκαιρία να περάσετε το πρώτο εμπόδιο που λέει «Εκτός Κύπρου»

Γ) Πάρτε τηλέφωνο ένα φίλο ή γνωστό σας, και ζητήστε του να σας στείλει έναν Αριθμό καρτοκινητού Κυπριακό, και βάλτε τον στο βιογραφικό σας ως τηλέφωνο επικοινωνίας. Πρέπει να έχετε και αυτό το τηλέφωνο ανοικτό καθημερινά ώστε να δείτε αν σας πάρουν τηλέφωνο και να τους πάρετε πίσω, λέγοντάς τους ότι είσαστε (εκτάκτως) στην Ελλάδα και ότι επιστρέφετε στην έδρα σας σε 2-3-5 μέρες ώστε να κανονίσετε ραντεβού.

Πραγματικά Στοιχεία τώρα:
  • §    Η Κύπρος τα τελευταία 2 χρόνια (και πολλά λέω ίσως) έχει γεμίσει μετανάστες. Όχι μόνο Έλληνες (που όμως από τις 40,000 καταγεγραμμένα άτομα από Ελλάδα έχουν εκτοξευθεί στις 90-100,000 αυτή τη στιγμή στην Κύπρο), αλλά και Πακιστανούς, Σύριους, Αρμένιους, Ρουμάνους, Βούλγαρους κλπ. Θα μου πείτε «καλά έχω ίδιες πιθανότητες με τους μη-ευρωπαίους για δουλειά;». Όχι, αλλά, έχετε τις ίδιες (ίσως) ελπίδες για δουλειά με τον Ρουμάνο και τον Βούλγαρο που είναι και αυτοί Ευρωπαίοι. Και σε ένα βενζινάδικο πχ. θα πάρουν αυτούς και όχι εσάς, γιατί στα 800 μεικτά που θα τους δίνουν εσείς δεν μπορείτε να ζήσετε οικογένεια, ενώ αυτοί έχουν μάθει να ζουν ομαδικά – και έτσι βλέπεις να νοικιάζουν ένα διαμέρισμα 3-4 υπνοδωματίων χλιδάτο, με 700-800-900 ευρώ, αλλά 4 οικογένειες σε 800 ευρώ είναι 200 ευρώ η οικογένεια. Αμ να σας δω να το κάνετε αυτό εσείς!
  • §     Ένας στους 10 εν Κύπρω ανθρώπους πλέον είναι Ελλαδίτης (Έλληνας εξ Ελλάδος – γιατί Έλληνες είναι και οι Ελληνο-Κύπριοι). Πράγμα που σημαίνει ότι αφενός μεν πέφτει αρκετά η αξία μας στην Κύπρο μιας και βρισκόμαστε ξαφνικά ένα σωρό Ελλαδίτες σε ένα νησί περιορισμένων θέσεων & δυνατοτήτων να ψάχνουμε για δουλειά. Αυτό για τον πιθανό εργοδότη με μειωμένες διανοητικές δυνατότητες σημαίνει ότι ο Ελλαδίτης πιά είναι κάτι σαν Αλβανός, μιάς και η χώρα του πάει κατά διαόλου, και αφού υπάρχουν τόσοι πολλοί πιά στο νησί, προσφέρει ότι γουστάρει και ή το παίρνετε (ένα κομμάτι ψωμί) ή βρίσκει το επόμενο θύμα. Οπότε, παίρνει τον σπουδασμένο έλληνα που έχει ανάγκη, και που μιλάει τη γλώσσα του, πολύ φθηνότερα από ότι θα έπαιρνε τον κύπριο, γιατί ο κύπριος δεν είναι χαζός να πάρει αυτή τη δουλειά για αυτά τα λεφτά, ειδικά αφού είναι σπίτι του και δεν έχει την ίδια ανάγκη με εμάς να βρει τη δουλειά - τόσο που να πιάσει ότι δουλειά να είναι.
  • §  Ένας στους 10 είναι Ελλαδίτης - δις. Αυτό σημαίνει επίσης ότι έχετε εκτός των παραπάνω, να παλέψετε και μεταξύ σας. Έχετε ένα ανταγωνισμό άνευ προηγουμένου, γιατί αν είσασταν τυχεροί που γεννηθήκατε Έλληνες και ξέρετε τη βασική γλώσσα της Κύπρου, άλλο τόσο τυχεροί είναι και οι υπόλοιποι Ελλαδίτες που ψάχνουν δουλειά στην Κύπρο. Οπότε προετοιμαστείτε να τα βάλετε με μιά στρατιά Ελλαδιτών που όλοι ψάχνουμε τα ίδια πράγματα, 100 αγγελίες την εβδομάδα maximum, μιας και οι θέσεις στην Κύπρο είναι ελάχιστες - πόσο κόσμο να απορροφήσει πιά το νησάκι; Μεγάλο ναι, αλλά που να τους βάλει όλους;


Τι προτείνω αντί για Κύπρο:
Ρίξτε μιά ματιά στα γεγονότα. Η Ευρώπη πάει κατά διαόλου, ακόμη και η Αγγλία έχει πάρει κατρακύλα άνευ προηγουμένου, ενώ η Γαλλία είναι έτοιμη και αυτή εφόσον πέσουν κι άλλο οι Τράπεζές της να βαρέσει και αυτή καμπανάκι. Ποιός δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα με την κρίση; Ποιός έχει φτάσει σε επίπεδα ρεκόρ μη-ανεργίας στην ιστορία του ώς κράτος;
Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΠΑΙΔΙΑ!  

Προτείνω ανεπιφύλακτα σε όσους είναι ακόμη Ελλάδα και σκέφτονται που στο καλό να πάνε, να πάρουν τα μπογαλάκια τους και να την κάνουν για Γερμανία. Θα έχετε ένα πρόβλημα μόνο: Το θέμα της Γλώσσας. Πρέπει επειγόντως να μάθετε Γερμανικά. Αλλά αφού κάθεστε που κάθεστε, άντε να γραφτείτε σε ένα φροντιστήριο και να κάνετε ταχύρρυθμα μαθήματα για Γερμανικά. Πιστέψτε με, αν το ήξερα 2 χρόνια πριν (όταν ήρθα εδώ) θα είχα πάει Γερμανία ασυζητητεί.
Μπορείτε να βρείτε ΠΑΝΤΟΥ δουλειά, και ακόμη και σαν σερβιτόρος θα καθαρίζετε τα διπλάσια από οποιαδήποτε μέτρια δουλίτσα στην Κύπρο. Και θα χαλάτε λιγότερα, γιατί εδώ τα πάντα είναι πανάκριβα.

Άλλες επιλογές με αντίστοιχες και περισσότερες δυσκολίες είναι:
  • -          Νορβηγία, Σουηδία, Δανία: Τέλειο περιβάλλον εργασίας, ποιότητα ζωής και λεφτά. Στα μειονεκτήματα το ότι πρέπει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να ξέρετε τη γλώσσα της καθεμίας από τις παραπάνω χώρες – αλλά ξέρω πολλούς που πάνε και μαθαίνουν εκεί. Επίσης μεγάλο μειονέκτημα (πλέον του κρύου που το θεωρούμε δεδομένο) είναι η παντελής (πολλές φορές) απουσία Ήλιου, κάτι που δεν ξέρω ώς Έλλην πως μπορεί κανείς να το αντέξει. Πάντως και οι 3 παραπάνω χώρες βγήκαν στις 7 πρώτες θέσεις χωρών με τέλειο περιβάλλον εργασίας κλπ.
  • -          Αυστραλία: Πολύ δύσκολο πλεόν, γιατί πρέπει να σας καλέσουν από εκεί για να εργασθείτε, και να πάρετε working visa. Εναλλακτικά την κάνετε με tourist visa και πάτε εκεί να βρείτε δουλειά, και όταν βρείτε, περιμένετε άλλους 7-10 μήνες να σας έρθει η visa και στο μεταξύ κουτσοδουλεύετε χωρίς visa και μετά βγαίνετε από τη χώρα (πάτε Νέα Ζηλανδία πχ για 2 μέρες) για να αλλάξετε visa. Δύσκολα πράγματα, με πολύ προγραμματισμό.
  • -          Καναδά ξεχάστε τον, είναι η αντίστοιχη Κύπρος της Αμερικής, όταν ξέσπασε η κρίση στην Αμερική όλα τα αμερικανάκια έφυγαν για Καναδά.
  • -          Ολλανδία – φιγουράρει στο νούμερο 3 των καλύτερων χωρών για δουλειά, και ενδεχομένως με αγγλικά και μόνο να βρείτε να δουλέψετε, και σιγά σιγά μαθαίνετε και τα Ολλανδικά.


Με όλα τα παραπάνω, συνοψίζω στα εξής:
  • 1.       Φτιάξτε Βιογραφικό, βάλτε στοιχεία Κυπριακά, τηλέφωνο Κυπριακό και ελάτε στην Κύπρο ΜΟΝΟ για ραντεβού συνέντευξης.
  • 2.       Μην έρθετε στην Κύπρο να ψάξετε για δουλειά, ήδη έχει πολλούς άνεργους που ψάχνουν για δουλειά – εκτός και αν έχετε φίλο που μπορεί να σας φιλοξενήσει επ’αόριστον.
  • 3.       Η Κρίση είναι υπαρκτή στην Κύπρο ήδη – οι εταιρείες έχουν αρχίσει τα κόλπα στους μισθούς.
  • 4.       Αν μιλάτε καλά Αγγλικά ή άλλη γλώσσα πλέον της Ελληνικής, πηγαίνετε σε άλλη χώρα. Προτείνω Γερμανία ανεπιφύλακτα, ή Δανία – Ολλανδία – Σουηδία.

 

Ελπίζω να μη σας μαύρισα την καρδιά – ακόμη κι έτσι πάντως, τουλάχιστον σας γλίτωσα πολλά έξοδα με πολύ μικρές πιθανότητες επιτυχίας.

Τελευταία φορά το λέω, γιατί διαβάζω ΣΥΝΕΧΕΙΑ emails και απαντήσεις στα άρθρα μου από άτυχους που ήρθαν στην Κύπρο και χάλασαν όλο το κομπόδεμά τους ψάχνοντας για δουλειά.




ΜΗΝ ΕΡΘΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΨΑΞΕΤΕ.
ΒΡΕΙΤΕ ΠΡΩΤΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΑΤΕ!






21 σχόλια:

  1. Αχ κ δε σήκωνες αυτό το ποστ πιο νωρίς. Πόσο δίκιο έχεις τελικά. Έκανα κ εγώ το σφάλμα να έρθω να ψάξω για δουλειά, αλλά χωρίς κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα. Τα πράγματα δυστυχώς και στη Κύπρο έχουνε ζορίσει αρκετά.
    Το δικό μου θέμα είναι πως έφαγα όλο μου το κομπόδεμα και σε σχέση με μια φίλη μου που διάλεξε όπως αναφέρεις τη Γερμανία εργάζεται αξιοπρεπώς κ με καλές απολαβές χωρίς να έχει και κάποιο φοβερό πτυχίο στα χέρια της(ΙΕΚ).
    Θα συμβούλευα και εγώ όσους-ες έχουνε σκοπό να μεταναστεύσουν στη Κύπρο να ακολουθήσουνε καλύτερα τη τακτική που προτείνεις στο ποστ δλδ ΜΕΝΟΝΤΑΣ στην Ελλάδα και να ταξιδέψει στη Κύπρο μόνο για συνέντευξη η για διακοπές. (για μη πούνε και άλλοι την έκφραση ΕΠΑΙΞΑ & ΕΧΑΣΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γνωρισα μια οικογενεια, που βρηκε δουλεια πριν ερθει Κυπρο. Χωρις συμβολαια, ομως, χωρις τιποτε το χειροπιαστο. Απλα υποσχεση για δουλεια. Ηρθαν πατερας και γιος να πιασουν δουλεια σαν οδηγοι σε φορτηγα, βρηκαν σπιτι, διευθετησαν τα θεματα με τις αδειες οδηγησης και 15 μερες μετα, τους ειπαν οτι δεν θα τους χρειαστουν, ενεκα της οικονομικης κρισης.
    Για να φυγουν, να πανε πισω, χρειστηκε να γινει ερανος αναμεσα στους "συναδελφους" τους για να βγουν τα εισητηρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι αυτό πάλι που το βάζεις; Έχω ακούσει για πολλούς, και εγώ προσωπικά το έχω βιώσει το πρόβλημα με τις "προφορικές προσφορές". Όντως, δεν ξέρω ρε παιδιά γιατί, αλλά εδώ στην Κύπρο είναι ακόμη χειρότερα από την Ελλάδα τα πράγματα στο θέμα αυτό. Μπορεί να σου πει ο άλλος "είσαι ο ιδανικός για εμάς, έλα να υπογράψουμε, σε θέλουμε, καλωσήλθες στην Εταρεία" κλπ, και τελικά να έρθεις στην Κύπρο και να σου πουν ότι δυστυχώς άλλαξαν τα πράγματα και δε θα συνεργαστείτε. Ώπα ρε μάγκα! Τι λες τώρα; Οπότε, πριν κλείσετε σπίτια, πάρετε εταιρείες για μετακόμιση κλπ. καλό είναι να έρθετε εδώ μια βόλτα, να υπογράψετε τα βρωμόχαρτα, και μετά θεωρείτε (με αρκετές πιθανότητες πάλι να σας την κάνουν ακόμη και μετά την υπογραφή) ότι έχετε δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ συγχαρητήρια για το άκρως κατατοπιστικό μπλογκ. Ως Κύπρια που εργάζεται σε μεγάλη κυπριακή εταιρεία να σου πω ότι συμφωνώ με όσα γράφεις. Απλά σημείωσε ότι το kariera.gr έχει αρκετό σουξέ στην Κύπρο ιδιαίτερα για εξειδικευμένα άτομα και πολλές φορες οι εταιρείες στην Κύπρο μπορούν να διεξάγουν και τηλεφωνική συνέντευξη ή και μέσω Skype αν χρειαστεί. Κατά τ'άλλα τι να πω καλή τύχη και κουράγιο.
    Πασχαλίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι να πω, νόμιζα οτι σε επαγγελματικό επίπεδο θα ήταν καλύτεροι οι Κύπριοι στη συμπεριφορά τους. Τελικά είναι μύθος οτι στη δουλειά, οι Κύπριοι είναι σαν τους εγγλέζους. Δεδομένου οτι μονιμότητα δεν υπάρχει, ακόμα και το να σε απολύσουν σε 3 μήνες πάλι σε καταστρέψανε. Εγώ έστειλα βιογραφικά στην Κύπρο απο Ελλάδα, άλλα τελικά δεν με φώναξε κανείς για συνέντευξη. Αν είναι έτσι τα πράγματα, καλύτερα να μην με φωνάξουν καθόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε Ανώνυμε 04:06PM θέλω να πιστεύω ότι είναι μεμονωμένες περιπτώσεις, αλλά δυστυχώς τον τελευταίο καιρό το ακούω όλο και πιό συχνά. Θα δούμε παιδιά, όλοι έχουμε πρόβλημα, όλοι ψαχνόμαστε, το θέμα είναι ότι χρειάζεται και τύχη όντως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ωραία τα λέτε τώρα για Γερμανίες και Σουηδίες αλλά τα λέτε σήμερα. μια χαρά μας ξεσήκωσε οχι μόνο εμένα αλλα και πολλούς άλλους που έχουμε έρθει εδώ και έτυχε να διαβάσουμε προτού κινήσουμε στην υποτιθέμενη γή της επαγγελίας.
    ας τα πιάσουμε απο την αρχή όμως.
    όταν εγώ διάβασα το συγκεκριμένο site ήσουν ήδη εδώ ένα χρόνο δεν είδες ότι είναι ρατσιστές προς τους ΕΛΛΗΝΕΣ? ότι σε όλα τα καταστήματα δεν υπάρχει ούτε μισός κύπριος ότι όλα τα καταστήματα ειναι γεμάτα Βούλγαρους και Ρουμάνους οι οποίοι δεν γνωρίζουν ούτε μισή λέξη ελληνικά ή έστω κυπριακά.
    μέσα στο χρόνο ξεσηκωθήκανε μαζί με μένα πολύς κόσμος απο ΕΛΛΑΔΑ
    για μια καλύτερη τύχη. δεν τα βάζω μαζί σου προσωπικά μαζί σου και εδώ χαμένος είμαι και εκει που ήμουν χαμένος ήμουνα αλλα μην σε ακούω να συνεχίζεις να ξεσηκώνεις τον κόσμο προς άλλες χώρες
    ειμαι 4 μήνες εδώ και έχω πληρωθεί τον ενάμιση.
    σε άρθρα λοιπόν και όποιος θέλει μπορεί να ψάξει λένε ότι αν δεν σε πληρώσουν και σε αργήσουν 3-4 μέρες μπορείς να τους κυνηγήσεις
    για πηγαίνετε κυνηγήστε τους εσείς και αν τα καταφέρετε πάρτεκαι τα δικά μου σας τα κάνω δώρο ούτως συ αλλιώς χαμένα τα έχω
    εγώ το μόνο που έχω να δώσω προς τους ταλαίπωρους Έλληνες που βρίσκονται ακόμα στην Ελλαδίτσα μας να μην κινησουν ούτε στο εκατομμύριο πρός τα δώ.
    τέτοιο ρατσισμό απεναντί στους Έλληνες δεν νομίζω να χετε αντιμετωπίσει ξανά.
    τέλος πάντων οι αποφάσεις είναι δικές σας.
    όσο αναφορά στις δουλειές χωρίς πτυχίο στα περίπτερα πχ αν είστε διατεθειμένες αναφέρομαι στις κυρίες του σάιτ να δεχτείτε το χούφτωμα του καθενός τότε ναι θα βρείτε δουλειά σε περίπτερο.
    όταν έρθετε σε αυτή τη χώρα εκτός την κατάθλιψη που θα πάθετε να το έχετε σίγουρο αυτό θα φτάσετε σε σημείο να σκέφτεστε γιατί δεν είστε απο τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία και γιατί να γεννηθήκατε ΈΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΛΛΑΔΙΤΕΣ όπως σας θέλουν εδώ
    αυτά η απόφαση δική ΣΑΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παρά το ότι αυτό το σχόλιο προσβάλει εμένα αλλά και τη νοημοσύνη μου, δε θα το σβύσω, αλλά θα σου απαντήσω σε όλα τα θέματα που θίγεις (μαζί με εμένα):
    1. Ξεσήκωσα εσένα και πολλούς άλλου να έρθετε στην "υποτιθέμενη Γη της Επαγγελίας"; Βρες μου που στο blog γράφω "Ελάτε όλοι εδώ, είναι η ουτοπία του κόσμου, μαζευτείτε μοιράζουν λεφτά!"
    Αντ'αυτού, έχω από την αρχή γράψει ότι τα πράγματα εδώ μοιάζουν από θέμα γλώσσας, αλλά ότι θα συναντήσετε και ρατσισμό και δυσκολίες "...όπως ήμουν εγώ όταν πρωτοήρθα στην Κύπρο". Πέρασα 3 σκληρούς μήνες για να βρω δουλειά, πέρασα από τη Σκύλλα και τη Χάρυβδη - χωρίς βοήθεια από κανένα, αλλά κατάφερα κάποια πράγματα.
    2. Σε όλα τα καταστήματα δεν υπάρχει ούτε μισός Κύπριος, αλλά μόνο Βούλγαροι και Ρουμάνοι...
    Δεν ξέρω τι λές, μάλλον σε άλλη Κύπρο ζω. Όλοι αυτοί οι Κύπριοι που δουλεύουν από περίπτερα, μέχρι βενζινάδικα, καφετέριες και μπαρ, πρέπει να είναι όλοι μαζεμένοι στην περιοχή γύρω από το σπίτι μου δεν εξηγείται αλλιώς. Εκτός πιά και αν μας τα λές όλα αυτά για Λάρνακα, γιατί μόνο εκεί είχα δει τόσο πολλούς ξένους. Ναι έχει συνήθως Βούλγαρους και Ρουμάνους, αλλά έχει και Ελλαδίτες και Κύπριους. Αυτό συνάδει με όσα έχω γράψει σε αυτό το άρθρο. Ρατσισμός; Υπάρχει στο 30% των Κυπρίων, και όπως πάμε μπορεί και να μεγαλώσει.
    3. Δεν τα βάζειw προσωπικά μαζί μου - να'σαι καλά, ευτυχώς που δεν τα βάζεις μαζί μου, απλά μου λές ότι σας ξεσήκωσα εσένα και "μαζί με μένα πολύς κόσμος από ΕΛΛΑΔΑ" και "να μη σε ακούω να συνεχίζεις να ξεσηκώνεις τον κόσμο προς άλλες χώρες". Ευτυχώς φίλε μου που "verba volant, scripta manent" (Tα λόγια πετούν, τα γραπτά μένουν). Ευτυχώς που έχω γεμίσει το blog με αερολογίες χωρίς βάση, ευτυχώς που έχω βάλει και προφορικά μηνύματα και video που κάνουν πλύση εγκεφάλου σε Έλληνες να έρθουν στην Κύπρο, και τώρα επιτέλους τους κάνω εκτροπή σε άλλες χώρες. Όχι φίλε, δεν έγραψα ΠΟΤΕ (και βρες το αν θές και δείξε μου το) "Ελάτε στην Κύπρο". Το blog αυτό είναι για όσους έχουν ήδη σκοπό να έρθουν, και όσους είναι ήδη εδώ, για να τους βοηθήσει να έχουν περισσότερες ευκαιρίες και ελπίδες να καταφέρουν το καλύτερο που μπορούν, ανάλογα με τις δυνατότητές τους. "Συν Αθηνά και χείρα κίνει". Δηλαδή ναι, θα μας βοηθήσει ο Θεός, αλλά κάνε και εσύ κάτι. Δεν γίνονται όλα αυτόματα.
    Γι'αυτό λέω ότι περισσότερες πιθανότητες θα έχουν οι επόμενοι αν πάνε στη Γερμανία. Δεν είπα σε κανένα να έρθει Κύπρο, αλλά έγραψα ότι αν θέλει κάποιος τώρα να μεταναστεύσει, έχει απείρως περισσότερες πιθανότητες και ευκαιρίες στη Γερμανία.
    Όσο για τους μισθούς που σου χρωστάνε, έχει τύχει και σε μένα. Έχεις υπογράψει χαρτί ότι δεν έχεις άλλες απαιτήσεις από αυτούς; Αν όχι, πάς στην Επιθεώρηση Εργασίας, εξηγείς το πρόβλημα και τους αφήνεις να πάρουν τον εργοδότη τηλέφωνο και να το συζητήσουν. Έτσι έχω δει προσωπικά, έτσι έχει κάνει φίλος μου και πήρε 1600 ευρώ που του χρωστούσαν.
    Ρατσισμό απέναντι στον Έλληνα δε θα δεις φίλε. Θα δεις Ρατσισμό απέναντι στον Έλληνα που ψάχνει για δουλειά, απέναντι στον Έλληνα που είναι μόνος σε εχθρικό περιβάλλον, που είναι άσχημα ψυχολογικά και όλα του φταίνε, ναι επίσης. Και εξηγούμαι: Προσωπικά πάλι, θα σου πω ότι στη αρχή που έψαχνα για δουλειά και όσο περνούσε ο καιρός ένιωθα και χειρότερα, όλα τα έβλεπα μαύρα. Και σε ρατσιστές έπεφτα, και τσακωνόμουν και χάλια ήμουν όλη μέρα. Τώρα που έμαθα τα "κόλπα", τώρα που έχω δουλειά και δεν έχω ανάγκη κανέναν από δαύτους, τώρα που ψυχολογικά λόγω της γυναίκας και των παιδιών μου, είμαι καλύτερα, δε βλέπω ρατσισμό μπροστά μου, το πιστεύεις; Αυτός που θα με πει καλαμαρά θα πάρει ανάλογη απάντηση και θα αλλάξει την ομιλία του και τον τόνο του καταλλήλως. Βλέπει ότι δεν τον έχω ανάγκη και με δέχεται ώς (τουλάχιστον) ίσο.
    Ναι φίλε, όλα αυτά που νιώθεις τα έχω νιώσει και εγώ, έχω περάσει από αυτό το σημείο και έχω φάει σκατά με το φτυάρι και όχι το κουτάλι. Άντεξα στην Κύπρο άνεργος για 3 μήνες, έχοντας λεφτά για 1.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν είναι καλά εδώ, όχι τώρα. Τώρα που έχει γεμίσει Έλληνες γιατί είναι ο πιό εύκολος δρόμος μετά το σπίτι μας. Τώρα είναι καιρός για αλλού. Και αυτό γιατί όπως είπαν και πολλοί παραπάνω, η Κύπρος είναι ένα νησί, με λίγες θέσεις εργασίας, και τώρα σε κάθε αγγελία βλέπεις και 500 βιογραφικά.
    Δε φταίω εγώ όμως φίλε ούτε για την κρίση, ούτε για την κατάθλιψή σου, ούτε για το ρατσισμό που βιώνεις. Αν θέλεις να με κατηγορήσεις για κάτι, πες μου ότι αφιερώνω τουλάχιστον 20 ώρες την εβδομάδα για κάτι που δεν με πληρώνει, και που τρώω χρόνο από την οικογένειά μου. Πες μου ότι είμαι χαζός γιατί θα έπρεπε να κοιτάζω την πάρτη μου, και να μη με νοιάζει να εμφανιστούν εφημερίδες στο διαδίκτυο και να τις διαβάσουν και άλλοι. Σίγουρα αν δεν είχα αυτό το blog οι εφημερίδες θα διαβάζοντας λιγότερο και ίσως τα βιογραφικά αντί για 500 να ήταν 240. Ναι σε αυτό φταίω.
    Κλείνοντας να σου πω ότι αφού άντεξες 4 μήνες εδώ φίλε, το λέει η καρδιά σου. Προσπάθησε να τα δεις λίγο πιό θετικά, το ξέρω είναι δύσκολο, αλλά η αρνητικότητα δε βοηθάει ούτε στη σχέση μας με τους άλλους, και φέρνει από πάνω και το συννεφάκι της γκαντεμιάς. Κουράγιο φίλε και φίλοι.
    Είναι δύσκολο, αλλά ο επιμένων νικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όσο για το τελευταίο ότι γεννηθήκαμε Έλληνες και όχι Ελλαδίτες συμφωνώ και επαυξάνω. Αλλά το παίρνεις στραβά. Και οι Κύπριοι γεννήθηκαν Έλληνες φίλε. Και είναι Έλληνες. Και ο Αθηναίος Έλληνας είναι, και ο Κερκυραίος Έλληνας είναι. Αλλά όλοι αυτοί είναι μέσα στην Ελλάδα, άρα είναι αυτονόητο.

    Ελλαδίτης για τον Κύπριο είναι ο Έλληνας από Ελλάδα. Και κάνουν αυτό το διαχωρισμό γιατί θεωρούν (και είναι) τους εαυτούς τους Έλληνες αλλά από την Κύπρο.

    Τον όρο "καλαμαράς" δεν τον δέχομαι, δεν τον ακούω καλά. Αλλά δεν με πειράζει το Ελλαδίτης, όπως δε με πειράζει και το Αθηναίος φίλε, γιατί απλώς ΕΙΜΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άντε πάλι τα ιδία το να συγκρίνεις τον Έλληνα από οποιοδήποτε περιοχή της Ελλάδος με τον Ελληνοκύπριο δεν ευσταθεί είναι μέγα λάθος τι σχέση έχει ο Θρακιώτης ο Κρητικός κλπ, με τον Ελληνοκύπριο, μόνο ιστορική αναφορά μπορεί να γίνεται έτσι μπορώ να το δεχτώ. Πέραν αυτού οι περισσότεροι Κύπριοι είναι όπου φυσάει ο άνεμος όπου υπάρχει κέρδος όπου υπάρχουν ριάλια. Ιστορικά μάλλον έλκουμε κοινής καταγωγής. Τι να το κάνεις όμως αυτό όταν στην καθημερινή του ζωή ο Κύπριος σκέφτεται και συμπεριφέρεται εχθρικά προς τον Έλληνα και την Ελλάδα πολύ περισσότερο στην παρούσα φάση της οικονομικής εξαθλίωσης. Πως είναι λοιπόν δυνατόν εγώ και ο κάθε Έλληνας να τον δεχθεί σας ως Έλληνα?? Όταν ακόμα και από τα πλέον επίσημα χείλη ακούγονται ΄΄ ''Αυτή η χώρα δεν υπάγεται ούτε στην Ελλάδα, ούτε στην Τουρκία. Οι μητέρες πατρίδες να μας αφήσουν ήσυχους. Να συμβάλουν στη λύση. Η Τουρκία πρέπει να ανάψει το πράσινο φως για τη λύση. Το κλειδί της λύσης είναι στην Τουρκία''. Λες και η ¨Ελλάδα ζητάει να υπαχθεί η Κύπρος υπό αυτήν ή να έχει εσωτερική ανάμειξη . Όταν εξισώνονται τα θύματα με τους θύτες τι να πεις? όταν οι Ελληνοκύπριοι μας βάζουν στο «ίδιο τσουβάλι» με όλους τους άλλους κοινοτικούς και μη λαούς? (χωρίς ασφαλώς να έχω κάτι με τους άλλους λαούς ) τι να πεις?
    Αυτό που θα ήθελα ως Έλληνας είναι οι Κύπριοι να σταματήσουν το πονηρό παιχνιδάκι τους ΄΄ ναι μεν αλλά ΄΄ και εμείς να σταματήσουμε να εθελοτυφλούμε. Φαίνεται ότι για τους περισσότερους Κύπριους είναι εύκολο να ισχυρίζεσαι ότι όλα τα δεινά σε αυτόν τον τόπο μας τα προκάλεσαν οι Έλληνες έτσι δεν βλέπουν τις δικές τους μαλακίες , να μην μιλήσω για τους Τούρκους σε λίγο θα μας τους παρουσιάσουν και ως θύματα.
    Αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν η Ελληνική σημαία να είναι «δική τους» μέσα και έξω από κάθε δημόσια υπηρεσία και ο έλληνας να είναι ξένος?? θα μας τρελάνουν αυτοί. Πως είναι δυνατόν να τους αφήνουμε να σφετερίζονται την Ελληνική μας σημαία?? Δεν δέχομαι αυτήν την σκιώδη κερδοσκοπική συμπεριφορά τους η Σημαία μου με ότι ισοδυναμεί αυτό(στρατιωτική και οικονομική βοήθεια τουλάχιστον στο παρελθόν) να είναι και για τους κύπριους το εθνικό τους σύμβολο . Το ιστορικό γίγνεσθαι το καταλαβαίνω την διπλοπροσωπία τους δεν καταλαβαίνω. Όπως λένε και στην ιδιαίτερη πατρίδα μου ΄΄ δεν έχουν μπέσα ΄΄ οι περισσότεροι. Τα περί «καλαμαράς» τι να πεις άλλη μια κακόγουστη κομπλεξική μαλακία τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αντιγράφω από http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?t=890&sid=0f822fbfb232eddd542c0e0fe23a53e0

    "--->ΑΠΑΝΤΩ ΠΩΣ Η ΛΕΞΗ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΕΤΣΙ: ΚΑΛΑΜΑΡΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΛΑΜΑΡΙ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΕΓΡΑΨΑΝ!

    ΚΑΛΑ-ΜΑΡΗ: ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ ΚΑΛΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΥ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ ΜΑΡΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΧΕΡΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΤΙΝΙΚΟ MANUS=ΧΕΡΙ. Η ΛΕΞΗ ΚΑΛΑΜΑΡΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ευμαρής ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΗΣ. (ΕΥΜΑΡΕΙΑ=ΕΥΚΟΛΙΑ ΤΗΣ ΧΕΙΡΟΣ, ΔΕΞΙΟΤΗΣ)

    ΑΡΑ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΡΑΔΕΣ Η ΛΕΞΗ ΑΥΤΗ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΣΑΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ."


    Από εδώ: http://www.slang.gr/lemma/show/kalamaras_4797

    "Και η λέξη προήλθε απ' όταν οι Ελλαδίτες, μορφωμένοι και γραμματιζούμενοι-λόγιοι, έρχονταν στο νησί για να διδάξουν στα σχολεία, τότε που η Κύπρος ήταν πιο φτωχή (και υπό την κατοχή άλλων λαών) και το μεγαλύτερο ποσοστό του πληθυσμού ασχολείτο με τη γεωργία και τη κτηνοτροφία."



    Θα συμφωνήσω όμως με το σχόλιο αυτό από http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?t=890&sid=0f822fbfb232eddd542c0e0fe23a53e0:

    "Χωρίς να αμφισβητώ την ερμηνεία της λέξης καλαμαράς ως "δεξιοτέχνης", η ουσία της προσφώνησης "καλαμαράς" δεν είναι προσυμφωνημένη...
    Η χρήση της δηλαδή φαίνεται από το λόγο. Ακόμα και η λέξη "Έλληνας" μπορεί να ακουστεί "χλευαστική" αν το έψιλον από βραχύ γίνει μακρό!"

    Το καλαμαράς μπορεί να χρησιμοποιείται από διαφόρους για λόγους ειρωνείας αλλά πραγματικά οι ρίζες της λέξης αποδεικνύουν το αντίθετο. Για αυτό όποιος συντοπίτης μου Κυπραίος σας ειρωνευτεί λέγοντας σας καλαμαράες, απλά αναλύστε του τι σημαίνει η λέξη καλαμαράς γιατί προφανώς δεν ξέρει τι σημαίνει.. Καλήμέρα =)


    Υ.Γ. Ξεβράκωτε ευχαριστούμε για την δημοσίευση των αγγελιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγω αυτό που κατάλαβα, είναι οτι αυτό το νησί κουβαλάει μια περίεργη κατάρα να διαιρεί τον κόσμο που πατάει το πόδι του εκεί και να γίνεται μονίμως της π@υτ@ν@ς, σε όλα τα επίπεδα.

    Σε κάνεις να σκέφτεσαι οτι καλύτερα να το είχαν πάρει όλο οι Τούρκοι τότε, σαν την Μικρά Ασία, να τελειώναμε με όλες αυτές τις μαλακίες περι ελληνικότητας, καλαμαράδων και τα τοιαύτα και να ζούσαμε όλοι μαζί αγαπημένοι, με ενα νησί λιγότερο.

    Αμάν πια... (συγνώμη απο τους Κύπριους, αλλά δεν άντεξα άλλο, κι αυτοί ώρες ώρες το παραχέζουν το πράγμα, ομοίως με τους δικούς μας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. θα συμφωνήσω σε όλα με τον ανώνυμο δεν ξέρω αν κουβαλάει ή όχι κατάρα αλλά αν εγώ προσωπικά με τα χαρτιά και τα πτυχία μου μου προσφέραν αύριο δουλειά οι απο κεί ενοείται ότι θα πήγαινα. και αν είναι καλά ενοείται ότι θα έμενα και μόνιμα.
    όσο αναφορά το καλαμαράς είναι ο άνθρωπος ο γραμματιζούμενος.
    είναι η μοναδική χώρα που λέγοντας εμένα και τον οποιοδήποτε ΕΛΛΗΝΑ καλαμαρά σαφώς και είναι ειρωνικό αλλα δεν κατάλαβα ποτέ απο την ώρα που έχω έρθει εδώ απο πότε η μόρφωση είναι μειονέκτημα.
    όσο αναφορά το αν έχεις δεί ή όχι ρουμάνους και βούλγαρους όλοι οι φούρνοι απο τί απαρτίζονταί? απο κυπραίους και μιλάω για λευκωσία και όχι Λάρνακα.
    εχτός και αν εγώ που έχω γυρίσει όλους τους φούρνους βλέπω τη μία βουλγάρα να σκουντάει την άλλη μήπως και μπορέσουν και βγάλουν ένα ρεζουμέ απο το τι ακριβώς θέλω.
    και να ήτανε και οι ρωσίδες και οι βουλγάρες τους οι απόλυτες θεές που βλέπεις και παθαίνεις πλάκα ναι να τους βγάλω το καπέλο γιατί της έχουν για κράχτες για τα μαγαζιά τους. και σε καμία περίπτωση αν θέλουμε να τα βάλουμε και λίγο στη θέση τους γιατί οι ΈΛΛΗΝΕΣ δυστυχώς ξεχνάμε πολύ εύκολα απο ότι φαίνεται σκεφτείτε όσοι έχετε έρθει και όσοι έχετε σκοπό να έρθετε ότι βγάζετε κίτρινο χαρτί όπως όλοι οι υπόλοιποι μετανάστες. αυτό ζητάνε τα υποτιθεμενα αδέρφια μας.
    και επειδή αρχίζει το θέμα και ξεφεύγει όταν όλοι αυτοί οι κύπριοι έρχονται στην ΕΛΛΑΔΑΡΑ να σπουδάσουνε κανείς δεν τους ζητάει να βγάλουνε κίτρινο χαρτί γιατί δεν τους θεωρούν μετανάστες.
    δεν μπορεί κανένας εδώ μέσα να μην έχει ακούσει ότι οι Κύπριοι έχουν κάποια παραπάνω μόρια απο ότι τα Ελληνόπουλα που βγάζουν τα μάτια τους διαβάζοντας για ένα καλύτερο μέλλομ.
    και τελικά να σου παίρνει τη θέση κάποιος άλλος γιατί απλά τυχαίνει να είναι απ0 την Κύπρο.
    και να αναγκάζεσαι να ξαναδώσεις
    και κάτι τελευταίο ένα απλό παράδειγμα
    επροχτές την παρασκευή το βράδυ παρκαρισμένος στη Λήδρας έτυχε και έμεινα απ0 μπαταρία
    έσπρωχνα το αυτοκίνητο μόνος μου με τη γυναίκα μου να στρίβει το τιμόνι.
    όταν κατάφερα να κάνω σε κάποια άκρη η γυναίκα μου σταμάτησε πάνω απο 50 αμάξια και δεν μας έδωσε κανείς λίγο ρεύμα παρα μόνο ένα παληκαράκι ΕΛΛΗΝΑΣ και να είναι καλά που ήταν τελευταίος πίσω απο τους άλλους και είδε το σκηνικό.
    άρα δεν μπορείς εμένα να με συγκρίνεις με τους εδώ γιατί όπως και ο ΈΛΛΗΝΑΣ που απλά έτυχε και πέρναγε και με βοήθησε οι ΈΛΛΗΝΕΣ ότι και να μας συμβεί και ότι και να περάσουμε δεν θα πάψουμε ποτέ να έχουμε μια άγνωστη λέξη στους ΕΔΩ!!! ΦΙΛΟΤΙΜΟ!!!!

    και όσο αναφορά αυτό που λέει ο ανώνυμος έχει απόλυτο δίκιο με ποιο δικαίωμα έχουν τη ΔΙΚΗ μασ ΕΛΛΗΝΙΚΗ σημαία?
    με ποιό δικαίωμα επικαλούνται τον δικό μας ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ?
    απο τη στιγμή που είμαστε ξένοι ας έιχανε μεριμνησει τόσα χρόνια να είχανε γράψει δικό τους εθνικό ύμνο
    και πιστεψέ με είμαι ένας άνθρωπος που δεν λογίζομαι σε καμία περίπτωση ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ
    ένα όμως είναι το σίγουρο ότι κάθε μέρα που περνάει εδώ λατρεύω όλο και πιο πολύ τη χώρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η κρίση έφτασε για τα καλά πλέον και στην Κύπρο. Λόγω υποβαθμίσεων της χώρας, οι εισαγωγείς προϊόντων στην Κύπρο δεν έχουν πίστωση απο τους προμηθευτές του εξωτερικού. Αν συνυπολογίσεις οτι η Κύπρος εισάγει πολλά τρόφιμα, το πρόβλημα μπορεί να γίνει αρκετά σοβαρό. Άλλο ένα στοιχείο που καλό είναι να λάβετε υπ' όψιν πριν κάνετε την επιλογή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ένα @ρχιδακι κυπριος(υποτιθεται αριστερος) σημερα απροκλητα μου ειπε καλαμαρα να φυγεις εσυ και οι υπολοιποι καλαμαραδες να πατε στην χωρας σας δεν σας θελουμε αρκετα κακα μας προκαλεσατε μας παιρνετε τις δουλειες μας γιατι να εχεις εσυ δουλεια και ο κυπριος να είναι ανεργος. Μου ηρθε τον πνιξω τον @ουστη.
    συγκρατηθηκα και δεν το εκανα . Να φυγουν και οι κυπριοι τοτε που ζουν στην ελλαδα ρε φασιστα ρατσιστη ψευτοαριστερε ηταν η απαντηση μου και εσυ ξεβρακωτε μας λες ότι οι κυπριοι είναι ελληνες μην χ@σω πουλημενοι είναι οι περισσοτεροι. Όταν παω στην ελλαδα θα ξηλωσω τις πινακιδες που γραφουν δεν ξεχνω , ειδατε εσεις καμια πινακιδα εδώ ? Εμεις οι βλακες το θυμομαστε αστουςνα τους κανουν κυριους οι τουρκοι.
    Οι περισσοτεροι ΕΛΛΗΝΕΣ εχουμε προβλημα με την πουτανιστικη συμπεριφορα τους βρηκαν ευκαιρια στην κατασταση που επικρατει και βγαζουν τον πραγματικο τους χαρακτηρα εχει ο καιρος γυρισματα καρ@ιοληδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φίλε Ανώνυμε,
    Κατ’αρχάς έχεις δίκιο. Αλλά μην αφήνεις κανένα μαλάκα@ (βάζω «@»για να φανεί ότι δεν βρίζω, όπως πολύ πονηρά έκανες και εσύ στο «καρ@ιόληδες»που μασκάρεψε τη λέξη και κανείς δεν την κατάλαβε :D ) είτε είναι Κύπριος είτε Ελληνας είτε οτιδήποτε να σε κάνει χάλια τη στιγμή θέλουμε ή όχι είμαστε αδέλφια. Είναι Έλληνες γιατί μιλάνε Ελληνικά, έχουν Ελληνική Εθνικότητα (αλλά όχι υπηκοότητα) και έχουν τα ίδια ήθη και έθιμα με εμάς, γιορτές, Θρησκεία κλπ. Τώρα το άν είναι ένας αδελφός που σε μισεί, ή ένας αδελφός που σε ζηλεύει ή ένας αδελφός που δε σε γουστάρει, αυτό υπάρχει σε κάθε (προβληματική) οικογένεια. Προφανώς ο τύπος έχει ζοριστεί προσωπικά λόγω κρίσης, και όλα του φταίνε, και μέσα σε όλα βρίσκεσαι και εσύ μπροστά του, και φταις που παίρνεις τις δουλειές των Κυπρίων, εσύ ο Έλληνας, όχι όλοι οι άλλοι αλλοδαποί ή Ευρωπαίοι. Και μιας και ξεκίνησε, μπορεί να βγάλει και το άχτι του, λέγοντας ότι οι Έλληνες φταίνε για όλα τα κακά που έχει πάθει η Κύπρος, αρχής γενομένης από το 1732 π.Χ που ξεκινήσαμε εμείς πάλι τις εσωτερικές διαταραχές στην Κύπρο για διαχείρηση των μεταλλείων και της εύφορης γης.
    Μην το ψάχνεις φίλε μου και απλώς άντεξέ το. Είσαι μακριά από τη χώρα σου, μετανάστης σε μια χώρα που έχεις την τύχη και ατυχία μαζί να μιλάς τη γλώσσα (και καλύτερα από τους ιθαγενείς της). Μην μπερδεύεσαι και νομίζεις ότι είσαι στη χώρα σου. Είσαι αλλοδαπός στα χαρτιά, και θα στο κοπανάνε όταν βρουν την ευκαιρία. Ναι θα συναντήσεις και καλούς ανθρώπους, όπως και πολλούς κακούς. Αλλά αυτό είναι συνηθισμένο σε κάθε μορφή κοινωνίας, απλώς εδώ δεν έχεις τη φυσική άμυνα της έδρας σου. Δεν μπορείς να κάνεις πολλά γιατί δεν είσαι κοντά στο σπίτι σου. Οπότε είτε το αντέχεις και σιγά σιγά το ξεπερνάς ερχόμενος στο ίδιο επίπεδο ή υψηλότερο με τον Κύπριο που σου λέει αυτές τις αηδίες, ή πας σπίτι σου. Σήμερα άκουσα από ένα Κύπριο καλοπροαίρετα (?!?!?) «Τι γίνεται στην Καλαμαριά;». Τον ρώτησα πού είναι η Καλαμαριά και μου λέει (το μυρίστηκε) «Δεν ξέρω». Του λέω η Καλαμαριά είναι στη Θεσσαλονίκη. «Όχι μου λέει, δε λέω αυτήν την Καλαμαριά. Την άλλη λέω». Του απαντάω λοιπόν, «Η Καλαμαριά είναι πάνω ακριβώς από την Κουμπαριά». Έτσι λοιπόν ήρθε στα ίσα του. Τι πάει να πει Καλαμαριά ρε φίλε; Ολόκληρη Ελλάδα θα της βγάλεις και παρατσούκλι; Είναι σαν να σηκώνεται το πόδι και να βρίζει το υπόλοιπο σώμα. Ούτε για αστείο δεν το δέχομαι αυτό. Τέλος πάντων, συνεχίζω να πιστεύω ότι με αρκετές υποχωρήσεις από πλευράς μας (μιας και είμαστε και εκτός έδρας) και λίγες από τη δική τους πλευρά (όντως ρε φίλε, τους τρώμε τις δουλειές –αν και δεν είμαστε οι μόνοι), σε λίγο καιρό πάλι καλά θα είμαστε Ελλαδίτες & Κύπριοι, ώς Έλληνες μαζί. Το πιστεύω αυτό, γιατί θέλω να φτιάξω ένα μέλλον στην Κύπρο που τα παιδιά μου δε θα βιώνουν ρατσισμό πλέον, μιας και στην Ελλάδα με αυτό το χάλι που βρίσκεται σήμερα, και για τα επόμενα 20-30-40-100 χρόνια, δεν νομίζω ότι θα καταφέρω να επιστρέψω οσονούπω στρατηγέ μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το παραπάνω σχόλιο έχει μια αντίφαση ή είναι ιδέα μου; Ρε μην συναναστρέφεστε τους ντόπιους! Αφήστε τα περι αδερφών, εθνών κτλ και απλά κάντε τη δουλειά σας όσο είστε εκεί. Αν δηλαδή πηγαίνατε στο Κέηπ Τάουν θα καθόσασταν να τσακώνεστε με τους μαύρους; Ξεκολλήστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. εσύ έχεις την εντύπωση ότι κάποια μέρα θα ναι αγκαλιά κύπριοι και ΕΛΛΗΝΕΣ?
    αυτό δεν θα συμβεί ποτέ και στην ΕΛΛΑΔΑ λέμε ότι δεν είναι όλοι καλοί άνθρωποι και υπάρχουν και οι κακοί αλλά εδώ δεν υπάρχει αυτό. απλά δεν υπάρχουν καλοί.
    δεν υπάρχει ουδεμία περίπτωση κανένας φίλε ανώνυμε να μας πείσει περί αδερφιών. γιατί δυστυχώς έχουμε μάτια και βλέπουμε
    και το μεγαλύτερο ποσοστό ΕΛΛΗΝΩΝ που έχουν έρθει δεν είναι χαρτογιακάδες καθισμένοι στο γραφειάκι τους αλλά μεροκαματιάρηδες οι οποίοι ήρθαν εδώ να σώσουν τα σπίτια τους. αλλά όπως το βλέπω εγώ και μιλάω για μένα προτιμώ να πάω να πεθάνω στο σπιτάκι μου και στην πατρίδα μου μαζί με πολλούς άλλους ΈΛΛΗΝΕΣ που έχουν παραμείνει εκεί παρά να μείνω εδώ και να με πάνε μέσα γιατί κάποια στιγμή δεν μπορεί κάποιος θα βουτήξεις. όσο μετανάστης και να είσαι δεν παύει να είσαι άνθρωπος με δικαιώματα όπως είναι και αυτοί.
    φίλε ανώνυμε κανείς δεν διώχνει τον κύπριο που είναι στην ΕΛΛΑΔΑ μόνο και μόνο γιατί δεν ασχολείται μαζί του.
    εμένα όμως επειδή τα ψωμιά μου δεν είναι πολλά ακόμα εδώ εύχομαι απλά ποτέ μου να μην πετύχω στο δρόμο μου στην ΕΛΛΑΔΑ, κύπριο.
    ίσως και να έχω πετύχει αλλά να μην κατάλαβα απο που είναι γιατί αυτά μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΑ δεν είναι που μιλάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φίλε, κάνε τη δουλειά σου και μην ασχολείσαι με τα ψυχολογικά προβλήματα των ντόπιων. Διάλεξε τις παρέες σου και κόψε τα πάρε δώσε με τους Κύπριους εφόσον είναι όπως τα λες. Και αν συναντήσεις ποτέ Κύπριο στην Ελλάδα, μην ασχολείσαι μαζί του, γιατί αν το κάνεις, θα γίνεις όπως αυτοί που κατηγορείς. Αν ποτέ σου ζητήσει βοήθεια Κύπριος, απλά μην του την δώσεις αφού δεν πιστεύεις οτι την αξίζει. Είμαστε Έλληνες (διαπιστευμένοι με διαβατήριο) και οφείλουμε να τιμούμε τον πολιτισμό μας και να μην γινόμαστε κάφροι, γιατί κάποιοι φέρονται σαν κάφροι σε εμάς. Γιατί Έλληνα, σε κάνει ο πολιτισμός σου και όχι η γλώσσα που μιλάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Παιδιά οκ, αφήνω όλα τα παραπάνω γιατί ο καθένας έχει το δικαίωμα της γνώμης του, αλλά ήδη έχουμε πατήσει πολλές νοητές γραμμές και έννοιες. Καλύτερα να το αφήσουμε εδώ το θέμα άλλωστε είναι ένα πρόβλημα το οποίο υπάρχει εδώ και αιώνες, δε θα το λύσουμε εδώ. Η συμβουλή του φίλου πιό πάνω "κάνε τη δουλειά σου και μην ασχολείσαι..." είναι νομίζω η καλύτερη. Αν τώρα μέσα σε όλους βρείτε και 2-3 άτομα με τα οποία να μπορείτε να κάνετε παρέα έχει καλώς. Αλλίως στην Κύπρο έχει πολλούς Έλληνες με τους οποίους θα βρείτε κοινά και θα κολλήσετε ούτως ή άλλως.

    TOPIC LOCKED

    ΑπάντησηΔιαγραφή