Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΗΣΗ - ΥΠΕΡ & ΚΑΤΑ

Αυτό το post ελπίζω να δώσει άλλη μια μικρή βοήθεια σε όλους εσάς που βρίσκεστε ήδη ή πρόκειται να βρεθείτε στην Κύπρο τις προσεχείς ημέρες - εβδομάδες - μήνες.

Είναι γνωστό ότι ένας οικονομικός μετανάστης έχει ειδικά στην αρχή ορισμένα ιδιαίτερα προβλήματα με κύριο πρόβλημα το οικονομικό, και ότι πράγματα που σε εμένα αυτή τη στιγμή φαντάζουν δεδομένα σε κάποιους από εσάς δεν είναι, τουλάχιστον αυτή τη στιγμή.

Οπότε ας κάνουμε εδώ την αρχή, για να βρούμε ζευγάρια, τριάδες κλπ. ώστε να έχουμε τουλάχιστον ένα τρόπο να μειώσουμε τα έξοδα.

Ας δούμε όμως τα ΥΠΕΡ και τα ΚΑΤΑ:

ΥΠΕΡ:

- Σαφώς λιγότερα έξοδα, μισά ή και λιγότερα
- Έχεις παρέα το συγκάτοικό σου
- Μπορεί να έχει φαγητό στο σπίτι (αν μαγειρεύετε) όταν γυρίσεις από τη δουλειά

ΚΑΤΑ:

(Έρικ, έκανα σέξ στο κρεββάτι σου.
Σόρρυ, μη χρησιμοποιήσεις το μαξιλάρι σου)
- Έχεις παρέα το συγκάτοικό σου (οπότε αν δεν τα πάτε και πολύ καλά έχεις πρόβλημα... ) 
- Λιγότερος προσωπικός χώρος (και προσωπικές στιγμές)
- Ενδεχομένως περισσότερη ακαταστασία
- Λιγότερος έλεγχος στα έξοδα (θερμοσίφωνας, A/C, πλυντήριο κλπ)


Το σημαντικό όμως στην παρούσα φάση, είναι (όπως το είχα περάσει και εγώ) η δραματική μείωση των εξόδων και η παρέα που έχεις ειδικά εάν είσαι λίγο καιρό στην Κύπρο και δεν έχεις καταφέρει ακόμα να δικτυωθείς.

ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ: 

Θα μου γράφετε εδώ σαν σχόλιο κάποια τυποποιημένα στοιχεία που θα τα περνάω εγώ στο POST, και θα είναι φανερά για όλους όσους ενδιαφέρονται.

Παράδειγμα:


Ονοματεπώνυμο - Ηλικία - Περιοχή Ενδιαφέροντος (πχ Παλουρριώτισσα (Λευκωσία)), κακές συνήθειες (πχ. Τσιγάρο, Ναρκωτικά, Πορνεία), καλές συνήθειες (πχ. Τσιγάρο, Ναρκωτικά, Πορνεία), μέγιστο διαθέσιμο ποσό για συγκατοίκηση, Πόσα άτομα θέλει να μοιραστούν το διαμέρισμα μαζί του / της, email επικοινωνίας.


Οπότε, με τα παραπάνω έχουμε το εξής LIVE παράδειγμα:


Γρηγόρης Μπιθικώτσης, 135 χρονών, Λάρνακα - Παλιό Νοσοκομείο, Καπνίζω, πίνω, κοιμάμαι αργά, έχω μέχρι 300 ευρώ το μήνα, προτιμώ άλλο ένα άτομο μόνο για συγκατοίκηση σε δυάρι. Email: tragoudiaris@hotmail.com


Άντε να δούμε μήπως καταφέρουμε κάτι καλό!







28 σχόλια:

  1. Κωνσταντίνος, ξανθός, γαλάζια μάτια, 25 και δεν μου φενεται,STRAIGHT,μένω Άγιο Σπυρίδωνα, Λεμεσό σε ανώγειο με 3 υπν. 2 μπάνια, καινούριο, πλήρως επιπλωμένο, €600. Ψάχνω κάποιον/κάποια να μοιραστώ το θηρίο και τα έξοδά του. Το σπίτι τα σπάει, απαιχτουάρ..Προτίμηση μη καπνιστής στους κοινόχρηστους, στο δωμάτιό του νο πρόμπλεμ. επικοινωνία: 99147449..κι ότι προκύψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα είμαι στη φάση για δουλειά και ενδιαφέρομαι για συγκατοικηση Λεμεσό που μενεις;;

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα Κωνσταντίνε είμαι ο Μάριος πριν ενα μήνα επεστρεψα απο Ελλάδα μετά απο 10 χρόνια και είμαι στο ψαξιμο για δουλειά.Εκεί που μενεις είσαι κοντά στο κέντρο στη Λεμεσό;;

      Διαγραφή
  2. Φίλε Κωνσταντίνε καλησπέρα. Είμαι ο Δημήτρης από Θεσσαλονίκη και σκέφτομαι άμεσα να κατέβω Κύπρο για δουλειά. Ενδιαφέρομαι για συγκατοίκηση μέχρι να δω πως θα μου πάνε τα πράγματα. Το e-mail μου είναι το dhmbaidis@gmail.com. Επικοινώνησε μαζί μου εαν ενδιαφέρεσαι ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα! Είμαι κι εγώ ένας ενδιαφερόμενος Μακεδόνας να κετέβω Κύπρο για δουλειά έως τα μέσα του επόμενου μήνα. Εάν κάποιος βρίσκεται ήδη Κύπρο και θέλει να μοιραστούμε σπίτι και έξοδα, ή κάποιος έχει αποφασίσει να κατέβει από Ελλάδα Κύπρο στο χρονικό διάστημα που θα κατέβω κι εγώ ας κάνει ένα post με το e-mail του να επικοινωνήσω μαζί του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάπου χάθηκε η αγγελία μου μεταξύ μακαρίου sto ύψος των debenham (το γωνιακό) και γρίβα διγενή στο ύψος του κύκου

    Πάμε πάλι είμαι από την Πάτρα 38 ετών και ψάχνω έναν άνθρωπο που βρίσκεται ήδη στην λευκωσία να μοιραστούμε τα έξοδα .Έχω ζήσει στήν λευκωσία το 2007 και μπορώ να βοηθήσω με δρόμους περιοχές κύπριακή κουλτούρα είμαι πολύ κοινωνικός και έχω φίλο τον μάστρο δήμο και την πολύ καλόψυχη σύζυγο του την κυρία Αιμιλία που έχουνε την καλύτερη ταβέρνα στην Κύπρο τον "Μερακλή" (μιλάμε για άλλο φαγητό) στον Λιθρωδόντα καλή τους ώρα..Αν υπάρχει κάποιος-α ας μου στείλει mail sto nickolasthan@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ειμαι σαλονικιος ψαχνω για καποιον σε λευκωσια που να θελει συγκατοικο να μειωθουν τα εξοδα αναχωρηση μου απο εδω αμεσα μολις βρεθει κατι το εμαιλ μου adonmet@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ψαχνει κανενας για συγκατοικο στην περιοχη της Λεμεσσου?
    μενω εδω και 5-6 μερες σε ξενοδοχειο!!
    μεχρι 300 δινω παιδια!!
    απαντηστε και μετα γραφω μαιλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. EIMAI O ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΤΩΝ 30 ,ΑΘΗΝΑΙΟΣ, ΑΠΟ ΤΙΣ 23 ΤΟΥ ΦΛΕΒΑΡΗ ΘΑ ΜΕΝΩ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ,, ΞΑΧΝΩ ΣΠΙΤΙ ΄ΛΕΥΚΩΣΙΑ ,,,ΔΙΑΘΕΤΩ ΜΕΧΡΙ 2oo-250 Ε ..tsoukalov@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΚΟΜΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΕΡΘΩ ΑΡΧΕΣ ΑΠΡΙΛΗ. ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΜΙΑ ΣΥΝΤΟΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ, ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

      Διαγραφή
  9. me lene Aggeliki skeftomai na metakomisw stin leukosia teli marti sigoura tha xreiastei na vrw spiti kai gia arxi den tha eixa provlima na sugkatikisw ma atoma pou tous aresei i kathariotita kai sevonte ton/tin sugkatoiko tous eimai 27 xronwn kai diathetw ews kai 250 eyrw gia ta koinoxrista eksoda...opoios/opoia endiaferetai stelnei kai tha steilw meta to mail mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. kalispera Aggeliki. Me lene Pasxali k eimai 27 xronon episis. To pithanotero einai na pao kupro mesa april alla oxi sigoura pio prin giati i sumvasi pou exo tora telionei stis 10 april.to mail mou einai auto an endiaferese akoma epikinonise : s.paschalis@hotmail.com

      Διαγραφή
    2. kalispera feugo teli toy mhna gia leykosia pao gia ergasia eimai 35 kauaros mh kapnistis ean thes moy les thank you

      Διαγραφή
  10. gia pia perioxi endiaferesai omws gt egw koitaw mono gia leukwsia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 29 φλεβαρη , ημερα κυριακη , θα βρισκομαι κυπρο για μονιμη εγκατασταση. ψαχνω για σπιτι΄λευκωσια ...ειμαι ο δημητρης 30 χρ...οποιος-οποια ενδιαφερεται να στειλει μαιλ στο tsoukalov@hotmail.com( εχω συγκατοικησει στο παρελθον και ο σεβασμος στον αλλο, η συμβιωση με κανονες αμοιβαιας συμπεριφορας και η καθαριοτητα ειναι απαραιτητες προϋποθεσεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλησπερα σε ολους.με λενε νικο ,ειμαι αθηνα και ειμαι και εγω να κατεβω κατω κυπρο.αμα μπορουσε να με φιλοξενησει καποιος για τον πρωτο καιρο μεχρι αν βρω κατι απο δουλεια πραγματικα θα του το χρωσταγα παρα πολυ.το email μου ειναι gkatsios79@yahoo.gr. τηλ-6907381939.να στε καλα .νικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατεβαίνω Κύπρο και συγκεκριμένα ΛΕΜΕΣΌ στις 26 Απριλίου για να βρω δουλειά. Όποιος/όποια ενδιαφέρεται για συγκατοίκηση ας επικοινωνήσει άμεσα!! Διαθέτω μέχρι 250 ευρώ για το σπίτι.

    Στείλτε e-mail και από απαντώ εκεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω στις 26 πετάω.την 1η εβδομαδα εχω να μεινω καπου ωστε να ψαχνω για σπιτι.περιπου τα ιδια διαθετω κι εγω.δεν ξερω που να σου στείλω mail

      Διαγραφή
    2. Έλενα καλημέρα, το e-mail μου είναι αυτό s.paschalis@hotmail.com

      Διαγραφή
  14. χρονια πολλα guys είμαι ο παναγιώτησ 24ετων απο θεσσαλονίκη κατεβαίνω στις 24/04 (σε μια βδομαδα)Λευκωσία για να βρω δουλειά. Διαθέτω εωσ 200με250 ευρω. εμαιλ: ec_05_po1@hotmail.com fb: Otapasidis Panayiotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλησπέρα παιδιά. Λέγομαι Νεκτάριος είμαι 30 χρονών από την Θεσσαλονίκη και ψάχνω για συγκάτοικο. Από Δευτέρα θα βρίσκομαι στην Λευκωσία για συνέντευξη. Όποιος μπορεί να με βοηθήσει να βρω ένα μέρος να μείνω, διαθέτω από 150 έως 250 ευρώ, θα ήμουν υπόχρεως. To email μου είναι n.tsachiridis@gmail.com fb: Nektarios Tsachiridis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαίρετε, είμαι η Εριν, Ελλαδίτισσα, 30+ επαγγελματίας. Το συμβόλαιο του σπιτιού μου λήγει σύντομα και θα χρειαστώ δωμάτιο μετά τις 30 Μαίου. Αν ενδιαφέρεται κανείς (κατά προτίμηση, κοπέλα)για συγκάτοικο σε σπίτι που έχει ήδη ή να βρούμε μαζί ένα δυάρι/ τριάρι ας μου γράψει στο erin000k@gmail.com. Ευχαριστώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. loipon paidia eimai stin kupro erxomenos apo thessaloniki k menw s ena stoudio sto karakentro leukwsias alla epeidi tha prepei n paw lemesso gia douleia menei adiatheto...einai sta 350eurw epiplwmeno xwris koinoxrista k logariasmo nerou k panta exei dwrean zesto nero. polu kali eukairia! opoios endiaferete as epikoinwnisei mazi m sto 96648234

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Xairetw! egw eimai p egrapse to parapanw gia t diamerisma, apo oso kserw o idioktitis prepei n t noikiase t diamerisma, dn exw epikoinwnia mazi t, prospathisa n voithisw oso kairo imoun stin lefkosia twra omws eimai lemesso k dn kserw t ginete.parakalw opws n mn epikoinwneite mazi m sto parapanw kinhto...kalh tuxi s olous mas!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κωνσταντίνος, ετών 25, ψάχνω συγκάτοικο για 2άρι σπίτι, με κήπο, μεγάλη αυλή και αποθήκη, περιοχή Εκάλη Λεμεσού, με ενοίκιο €450 δια 2, προϋπόθεση μη καπνιστής/τρια και υπευθυνότητα στις υποχρεώσεις του σπιτιού. Τηλ. επικοινωνίας: (+357)99147449..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σας,Eίμαι η Ελένη και θα μετακομίσω από Νοέμβριο στην Λευκωσία για δουλειά. Ψάχνω συγκάτοικο που να έχει ήδη χώρο ή να βρούμε μαζί για να μοιραζόμαστε τα έξοδα.Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιο που θα αφήσετε παρακαλώ να έχει σχέση με τη φύση και σκοπό του blog και να μην έχει σκοπό απλώς να σπείρει διχόνοια και λοιπά ζιζάνια. Σε αυτήν την περίπτωση -απλώς θα διαγράφεται!