Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ

Εν αναμονή των αγγελιών του "ΠΟΛΙΤΗ" της Τρίτης (που θα σας τις βάλω την Τετάρτη), θα ήθελα να σας κάνω μια μικρή αλλά πολύ σημαντική παράκληση.

Μη μου στέλνετε email που να μου ζητούν να σας βρω δουλειά. Καταλαβαίνω την απόγνωση μερικών, καταλαβαίνω το δράμα άλλων, αλλά καταλάβετε και εμένα. Αυτό το blog είναι ότι περισσότερο μπορώ να δώσω στην Ελληνική κοινωνία. Δεν μπορώ να σας βρω δουλειά, δεν μπορώ να σας προσλάβω σε δική μου (που δεν έχω), δεν μπορώ να εμφανίσω ως δια μαγείας μια θέση για εσάς, το γιό σας, την κόρη σας και όποιον άλλο συγγενή σας. 

Το μόνο που καταφέρνετε με emails σαν αυτά είναι να με κάνετε να νιώθω άσχημα για το δράμα σας και την ανημποριά μου. Δεν μπορώ να κάνω τίποτα, στενοχωριέμαι γι'αυτό, αλλά δυστυχώς μέχρι εκεί. Σας παρακαλώ να το σταματήσετε αυτό. 

Τα μόνα emails που θα παίρνουν απάντηση από εδώ και πέρα, θα είναι αυτά που ΔΕΝ ΖΗΤΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑ - αυτά που ζητούν πληροφορίες από εμένα, αυτά που ευχαριστούν, αυτά που γενικά δε με κάνουν να νιώθω άχρηστος και ανήμπορος.

Με πολύ σεβασμό προς το πρόβλημά σας, 

Λευτέρης

5 σχόλια:

  1. Βρε Λευτεράκη, γιατί δεν ανοίγεις γραφείο ανευρέσεως εργασίας? Εσύ πες το ναι και γω θα σε βοηθήσω και θα σε προωθήσω. Αφού τόσος κόσμος στο ζητάει σημαίνει σημάδι είναι, μην το αγνοείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και πως θα με βοηθήσεις φίλε/φίλη soff? Δεν ξέρω, το τελευταίο διάστημα όλα χάλια μου πάνε - εχθές απέλυσαν και τη γυναίκα μου... Τι γκαντεμιά αυτόν τον καιρό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γενικό είναι το κακό Λευτέρη, λυπάμαι για τη σύζυγο αλλά είμαι σίγουρη ότι με τον καινούργιο χρόνο όλα θα πάν καλά αν και δίσεκτος...Παράτησα και γω την δουλειά μου (σοφή απόφαση) και τώρα σκέφτομαι ν'ανοίξω αυτό το ευλογημένο γραφείο εξευρέσεως εργασίας διότι πεινά ο κοσμάκης και αυτά που έχουμε στην Κύπρο κάνουν μονοπώλιο κενών θέσεων. Κοίτα, να το στήσω - αυτό κάνω, στήνω επιχειρήσεις - και να συνεργαστούμε, να βοηθήσουμε τον κόσμο όσο και όπως μπορούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στείλε μου mail με περισσότερες πληροφορίες, με ενδιαφέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιο που θα αφήσετε παρακαλώ να έχει σχέση με τη φύση και σκοπό του blog και να μην έχει σκοπό απλώς να σπείρει διχόνοια και λοιπά ζιζάνια. Σε αυτήν την περίπτωση -απλώς θα διαγράφεται!