Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ 10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2011


Πέμπτη και από εχθές σας έχω και Πολίτη & Φιλελεύθερο

Ένα περίεργο πράγμα βρε παιδί μου, πήγα να μπω (φαντάζομαι το πάθατε πολλοί αυτό εκτός από εμένα) και μου είπε ότι το blog δεν υπάρχει! Φαντάζεστε εγκεφαλικό που έπαθα μέχρι να βρω τρόπο να το ξαναεμφανίσω. Λέω ώχ, κάποιος μάγκας δυσαρεστημένος βρήκε τον τρόπο να μου το κατεβάσει. Δεν πειράζει καλό που έγινε σήμερα, για να βρω και τρόπο να έχω και backup σε περίπτωση πραγματικού προβλήματος. 

Αν και σήμερα μόλις μπορείτε να δείτε το Φιλελεύθερο (Καριέρα 9-11-2011), εχθές δεν επιτρεπόταν να εμφανίσω την Καριέρα (έτσι φαντάζομαι τουλάχιστον, μιας και η εφημερίδα είναι ημερίσια οπότε η επόμενη μέρα λογικά δεν είναι ποινικώς κολάσιμη - ας με διορθώσει κάποιος αν ξέρει).


Έβαλα τον Πολίτη της Τρίτης 8 Νοεμβρίου 2011 (Ευχαριστώ Ρίτα!) από εχθές.

Ο Πολίτης έχει 2 σελίδες σήμερα, την άλλη εβδομάδα μάλλον θα βάλει μία, και σε κάνα - δυό μήνες μας βλέπω να διαβάζουμε ανέκδοτα στις σελίδες εργασίας του.

Όπως πάντα ευχαριστώ πολύ για τα ευγενικά (και μη) σχόλιά σας, και να ξέρετε  ότι απαντάω σε όλα τα email (έστω και καθηστερημένα) λόγω φόρτου εργασίας (στην επαγγελματική μου ζωή), και αυξημένου όγκου των emails που λαμβάνω καθημερινά.

Για άλλη μια φορά υπενθυμίζω να πατάτε καμμιά φορά πάνω στις αναγκαίες για τη βιωσιμότητα αυτού του blog διαφημίσεις, γιατί βοηθούν στην αγορά εφημερίδων (για ΤΟΣΟ πολλά λεφτά μιλάμε! :D)


Όπως πάντα, περιμένω τα σχόλια - email σας, 
και για όσους δεν ξέρουν πως να μου στείλουν EMAIL απλώς πατήστε  Ε Δ Ω




CHAT !!!


Ναι το έκανα και αυτό. Είδα πως σε πολλά σχόλια "αυτή η κολώνια κρατάει χρόνια" οπότε σας έχω βάλει ένα εύχρηστο chat Box για να γράφετε ότι σας καπνίσει (μέσα στα πλαίσια ευγενούς άμιλλας κλπ κλπ).


ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ

(εάν βαριέστε να πιέσετε το κουμπί με τις Αγγελίες Εργασίας).


Κάτι πολύ σημαντικό: Εάν ψάχνετε για παλαιότερες αγγελίες, μπορείτε να τις βρείτε με 2 τρόπους.


Καλή τύχη!





Κάτι τελευταίο - δεν ξέρω πόσο χρήσιμο μπορεί να σας φανεί:


http://www.bankofcyprus.com.cy/PageFiles/15306/Stadiodromia%202011.pdf

1 σχόλιο:

Το σχόλιο που θα αφήσετε παρακαλώ να έχει σχέση με τη φύση και σκοπό του blog και να μην έχει σκοπό απλώς να σπείρει διχόνοια και λοιπά ζιζάνια. Σε αυτήν την περίπτωση -απλώς θα διαγράφεται!